با جیپ hum rider می توانید ترافیک را به راحتی پشت سر بگذارید.

با عبور از روی سایر خودروها ترافیک را دور بزنید! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت ارتباطی verizon برای ترویج فناوری خودروها، یک خودرو فوق العاده ساخته که آن را متصل به ابرها تشبیه کرده است. این خودرو به راحتی ترافیک را پشت سر می‌گذارد.

hum rider، یک شاسی بلند مجهز به فرمان هیدرولیک سفارشی است که آن را پنج فوت در هوا بلند می‌کند، در اصل می توان گفت فضای کافی برای بالا رفتن از اتومبیل‌ها و کاهش ترافیک را ارائه می‌دهد. hum rider بهترین حالت رانندگی را در دنیای خودرو ارائه می‌دهد. 

دیدن یک SUV بزرگ JEEP که خود را مانند وسایل ابر قهرمان حمل می‌کند از وسایل نقلیه ثابت یک منظره چشمگیر است. "هوم سوار" با اسکات بورلی، مردی که در پشت جلوه‌های تصویری فیلم‌های علمی تخیلی از جمله "بین ستاره ای"، "آغازگر" و "شوالیه تاریک" است، محقق شد. سیستم این شاسی بلند، توسط ژنراتور بنزینی هوندا که در زیر آن نصب شده، تأمین می‌شود و مایعات را از طریق ۳۰۰ فوت خطوط هیدرولیکی پمپ می‌کند. ساختار هوم سوار  نیز به شدت تقویت شده است و وزن آن اکنون ۸ هزار و ۵۰۰ پوند است.

عید / خودرویی خارق العاده برای رهایی از ترافیک + فیلم

راننده می‌تواند با فشار دادن یک کلید روی داشبورد، بدنه خودرو را از سطح زمین بلند کند و به راحتی از روی ماشین‌های دیگر حرکت کند و ترافیک را پشت سر بگذارد. چهار دوربین واقع در زیر بدنه خودرو به راننده اجازه می‌دهد آنچه را که وسیله نقلیه رانندگی می‌کند تجسم و اطمینان حاصل کند که صدمه‌ای به ماشین های زیرین وارد نمی‌کند.

عید / خودرویی خارق العاده برای رهایی از ترافیک + فیلم

متأسفانه، "hum rider" به این زودی‌ها به تولید انبوه نخواهد رسید، اما این کار سفارشی می‌تواند وسیله نقلیه‌ منحصر به فردی باشد.

ورایزون سازنده این خودرو خاص، می‌گوید Hum Rider مانند هر ماشین دیگری رانندگی می‌کند. Hum ویژگی‌های جغرافیایی و هشدار سرعت را فراهم می‌کند، اما این خودرو بیشترین کاربرد را برای اورژانس خواهد داشت. Hum، که هر ماه ۱۰ دلار هزینه دارد، شامل یک ماژول است که به درگاه تشخیصی داخل اتومبیل متصل می‌شود.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید