به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی از امشب در برخی نقاط کشور سامانه بارشی جدیدی وارد خواهد شد.

سامانه جدید بارشی به کشور وارد می‌شود

به گزارش سلام نو، امین حسین نقشینه در گفتگو با میزان گفت: در دو روز آینده در بیشتر مناطق کشورمان جوی پایدار پیش بینی می‌کنیم. با توجه به کاهش قابل ملاحظه سرعت باد در کشور در شهرهای صنعتی و پرجمعیت امروز تا صبح فردا احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی وجود دارد.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی از امشب برای برخی از نقاط جنوب غرب و فردا بارش‌های پراکنده در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و سواحل دریای خزر پیش بینی شده است.

این کارشناس ادامه داد: پنجشنبه در برخی مناطق از غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و روز جمعه برای مناطقی از شمال غرب، غرب دامنه‌های زاگرس مرکزی، نقاطی از سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و وزش باد را خواهیم داشت.

نقسینه بیان داشت: امروز و فردا افزایش سرعت باد انتظار باد و گرد و خاک را برای مناطقی از جنوب غرب افزایش می‌دهد. امروز تا ظهر فردا خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهند بود. روز جمعه وزش باد گرم جنوبی بر روی سواحل دریای خزر و استان اربیل افزایش شش تا دوازده درجه‌ای دما را در پی خواهد داشت.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی پایتخت گفت: برای تهران هم آسمانی صاف و آفتابی همراه با وزش پراکنده باد پیش بینی می‌کنیم که فردا هم پدیده غبار صبحگاهی در تهران شکل خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید