به گفته مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان، استفاده از ماسک در این استان طی هفته گذشته کاهش ۵۰ درصدی داشته است.

استفاده از ماسک در گیلان ۵۰ درصد کاهش داشته است

به گزارش سلام نو، حسن رخشاد در گفت وگو با ایسنا، با ابراز تاسف از افزایش تعداد بستری های کرونایی استان گیلان طی چند روز گذشته، اظهار کرد: این افزایش نشان می دهد که دورهمی ها و مسافرت ها اثر خودش را بر وضعیت کرونایی استان گیلان گذاشته است.

وی با بیان اینکه طی روز گذشته ۸۱ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، افزود: متاسفانه ۱۷ نفر از این بیماران بدحال بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، از بستری بودن ۳۲۸ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان خبر داد و متذکر شد: متاسفانه ۸۱ نفر بدحال هستند.

رخشاد، با بیان اینکه مردم و مسافران نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه هستند، خاطرنشان کرد: شاهد کاهش ۵۰ درصدی ماسک زدن در استان گیلان طی هفته گذشته هستیم و متاسفانه دورهمی های غیر ضروری افزایش یافته است.

وی افزایش بستری های کرونایی امروز را نتیجه عدم رعایت مردم در ۱۲ روز گذشته دانست و گفت: اگر امروز نیز در دورهمی ها شرکت کنیم و ماسک نزنیم، دو هفته آینده اثراتش آشکار می شود.

مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با اشاره به تغییر وضعیت شهرستان مهم رودسر از زرد به نارنجی، اظهار کرد: این تغییر رنگ در ایام تعطیلات نوعی هشدار است و حتما باید ماسک را جدی بگیریم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید