به گفته رییس پلیس استان بوشهر طی سال گذشته با متلاشی شدن باندهای حرفه‌ای، ۸ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شده است.

کشف ۸ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر در سال گذشته

به گزارش سلام نو، سردار خلیل واعظی در گفت‌وگو با تسنیم در بوشهر با تاکید مبارزه مستمر با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر اظهار داشت: تمام محورهای ‌مواصلاتی استان بوشهر در راستای مقابله با سوداگران مرگ تحت رصد شبانه‌روزی نیروی انتظامی قرار دارد.

وی از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در محور دیلم خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و مورد تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر در این عملیات شناسایی شد افزود: خودرو پژو حامل مواد مخدر که قصد داشت از مسیر خاکی عبور کند در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

سردار واعظی از کشف ۱۸۰ کیلوگرم تریاک از این خودرو خبر داد و بیان کرد: مأموران پس از بررسی خودروها ۱۸۰ کیلوگرم تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیر یک متهم تصریح کرد: این قاچاقچی قصد داشت این محموله مواد مخدر را به خوزستان منتقل کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سال گذشته خاطر نشان کرد: سال قبل تلاش نیروی انتظامی بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد که شش تن آن تریاک است.

سردار خلیل واعظی، بیش از ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر شیشه را از دیگر کشفیات مواد مخدر سال گذشته دانست و تصریح کرد: در این راستا سال گذشته با تلاش نیروی انتظامی ۴۰ هزار حبه قرص روان‌گردان در استان کشف شده است.

وی با اشاره به کشف ۵۵ کیلوگرم شیشه در ایام نوروز امسال در بوشهر افزود: این مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر کشف و ۸ متهم دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید