به گفته استاندار ایلام، هرگونه برپایی چادر در طبیعت این استان ممنوع است، ویروس کرونا با همکاری مردم ‌و مسئولان مهار می‌شود.

ممنوع شدن برپایی چادر در طبیعت استان ایلام

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمد نوذری عصر امروز دوشنبه در ادامه بازدیدهای سرزده خود این بار در یک روز تعطیل برای بررسی آخرین وضعیت کرونا به صورت سرزده و نامحسوس به شهرستان چرداول سفر کرد و از مبادی ورودی، سطح شهر، بیمارستان امام علی شهر سرابله و مراکز درمانی، دیدار با پرستاران و پرسنل بیمارستان، آرامستان ها، تفرجگاه‌ها و … شهرستان بازدید به عمل آورد.

بر اساس این گزارش استاندار ایلام پس از بررسی اوضاع ضمن تقدیر از زحمات همه عوامل درگیر در کار تذکرات لازم در خصوص اجرای قوی‌تر دستورالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر کرد.

نوذری در حاشیه این دیدار سرزده ضمن تشکر از تلاش مجموعه نیروهای درگیر در کار کرونا، اظهار داشت: اینجا لازم است از همکاری خوب مردم و تحمل سختی‌ها به دلیل رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی تشکر کنم اما لازم است این همراهی‌ها بیشتر شود.

وی با عنوان این مطلب که بر سر سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، تاکید کرد: همانطور که در ستاد کرونا مصوب شده برپایی چادر برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در دامن طبیعت و جنگل ممنوع است، باید این مصوبه به طور کامل در تمام استان اجرایی گردد.

وی افزود: بر اساس بازدید به عمل آمده هنوز تعدادی چادر در مناطق تفریحی استان و شهرستان چرداول برپا است که لازم است برای جمع آوری آنها اقدام عاجل صورت گیرد.

استاندار ایلام در ادامه بر تشکیل فوری همیاران سلامت توسط فرمانداران و حمایت دیگر دستگاه‌های درگیر در ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: کارگروه همیاران سلامت با مدیریت دهیاران و کمک مراکز بهداشتی و پایگاه‌های مقاومت در روستاها و با پشتیبانی بخشداری و فرمانداری‌ها و مجموعه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان شهرستان‌ها تشکیل می‌شود و مهمترین وظیفه آنها مهار و مدیریت بهتر کرونا در روستاها است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید