ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: از بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده درخواست کرده‌ایم برای مذاکره جهت تمدید قرارداد به دفتر باشگاه بیایند.

اصلا عجیب نیست که ستاره‌های پرسپولیس پیشنهادات فوق‌العاده‌ای داشته باشند

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی دو ستاره ملی پوش تیم پرسپولیس وجود داشته است. بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و باتوجه به اتفاقات پنجره تابستانی، نگرانی زیادی درباره جدایی آن ها در بین هواداران وجود دارد.

شایعات پیرامون آن‌ها درباره انتقال به لیگ ستارگان قطر است که در پنجره ابتدای فصل برای شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی نیز پیش آمد اما باشگاه پرسپولیس نگرانی خاصی از این بابت ندارد.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخنگوی قرمزها گفته است: من هم در فضای مجازی فعال هستم و تمام این اخبار و شایعات را می‌خوانم اما باید در پاسخ به این اتفاقات، دو موضوع مطرح کنم. اول اینکه ما به تازگی از پنجره نقل و انتقالات زمستانی عبور کرده‌ایم و تا پایان فصل در چهار جامی که پیش‌رو داریم، با همین بازیکنانی که می‌بینید، کار را ادامه می‌دهیم. پس تا آخر فصل، جایی برای نگرانی وجود ندارد.

این موضوع اصلا عجیب نیست که ستاره‌های پرسپولیس، پیشنهادات فوق‌العاده‌ای داشته باشند ولی نیازی هم به توضیح بنده نیست که تاکید کنم آنها با تمام وجود در زمین می‌جنگند و در کنار یکدیگر، تیمی قدرتمند را تشکیل داده‌اند. در ثانی، پروسه تمدیدقراردادها ادامه دارد. ما به صورت حضوری، ارسال پیام، تماس تلفنی و نامه‌نگاری از بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده درخواست کرده‌ایم برای مذاکره جهت تمدیدقرارداد به دفتر باشگاه بیایند.

وی درباره جواب بازیکنان توضیح داد: حالا منتظر پاسخ از سوی بازیکنان هستیم. البته تقویم فشرده پرسپولیس و تمرکز بازیکنان بر روی بازی‌ها از جمله مهم‌ترین موانعی است که زمان حضور بازیکنان در دفتر باشگاه را به تاخیر می‌اندازد. با این حال برای تمدیدقرارداد با بازیکنان‌مان، هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهیم و به دنبال عقدقراردادهایی معقول و منطقی برای آینده باشگاه هستیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید