فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از تردد نوروزی ۱.۷ میلیون خودرو در محورهای گیلان و ورود بیش از ۹۰۰ هزار خودرو به استان و خروج حدود ۸۰۰ هزار خودرو از گیلان در ایام نوروز خبر داد.

ورود یک‌میلیون خودرو به استان گیلان در ایام نوروز

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فریبرز مرادی با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت هشتم فروردین شاهد تردد یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۷۱۶ خودرو بودیم.

وی از ورود ۹۱۵ هزار و ۶۸۰ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین ۷۹۸ هزار و ۰۳۶ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد ۳۸۱ هزار و ۶۹۳ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با میزان تردد ۲۷۹ هزار و ۱۷۴ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

مرادی، همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور چابکسر - رامسر با میزان تردد ۲۷۵ هزار و ۶۸۵ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت داشتند.

وی همچنین اضافه کرد: روز گذشته ۶۰ هزار و ۹۸۴ خودرو وارد گیلان و ۶۵ هزار و ۷۱۳ خودرو از گیلان خارج شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید