«ایکسولا» مادر ۲۰ ساله پس از تنها رهاکردن پسر ۱۱ ماه اش و پیداشدن جسد کودک در کانال فاضلاب، به جرم سهل انگاری به بازداشتگاه پلیس منتقل شد.

پیداشدن جسد کودک در کانال فاضلاب، چهار روز پس از گم شدن / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، جسد کودک که توسط مادرش، تنها در خانه رها شده بود در کانال فاضلاب پیدا شد. «ایکسولا» ۲۰ ساله پس از تنها رهاکردن پسر ۱۱ ماه اش در خانه، شب هنگام به دیدار دوستش رفته بود. جسد این کودک خردسال مفقودشده ۴ روز بعد در حالی که روی آب شناور بود پیدا شد.

مادر کودک صبح روز بعد پس از بازگشت به خانه متوجه مفقودشدن پسرش شد. این زن بلافاصله به اداره پلیس محلی مراجعه و پلیس را در جریان مفقودشدن فرزندش قرار داد. پس از جستجوهای فراوان سرانجام روز چهارشنبه جسد کودک در یک کانال فاضلاب در نزدیکی خانه‌شان در منطقه «والاسِدِنه» آفریقای جنوبی پیدا شد.

پس از پیداشدن جسد کودک مادر او در بازجویی به پلیس گفت او از دوستانش خواسته بود که پسرش را به خانه خودشان منتقل کنند، اما نمی‌داند چرا این کار انجام نشده است. با این حال خانواده این زن به پلیس گفتند تمام اظهارات وی دروغ است. خاله قربانی در این باره به دیلی ویس گفت: «او به دیدار دوستش رفته بود، در حالی که فرزندش را در خانه رها کرده بود. خواهرم به دوستانش گفته بود که مراقب پسرش باشند. همه از دست خواهرم که مقصر مرگ این کودک است عصبانی هستیم. خواهرم در حالی از مهمانی لذت می‌برد که پسرش در کانال فاضلاب جان می‌داد. اما نمی‌دانم چطور یک نفر می‌تواند تا این اندازه بی خیال و بی مسئولیت باشد.»

4

گفتنی است؛ مادر کودک که با اتهام قتل کودک و همچنین سهل انگاری در مراقبت از او روبه رو است روز پنجشنبه به بازداشتگاه پلیس منتقل شد. قرار است جلسه محاکمه این زن در روز جمعه برگزار شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید