حمید خیری عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، از عدم رفع مشکلات نسخه الکترونیک در داروخانه ها خبر داد و گفت: حواله کردن مشکلات به داروخانه‌ها و کنار نگهداشتن خودشان از چالش‌های نسخه نویسی الکترونیک در داروخانه‌ها بوده است.

عدم رفع مشکلات نسخه نویسی الکترونیک در داروخانه‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، حمید خیری گفت: داروسازان منتظرند که هرچه زودتر سازمان‌های بیمه گر، نسبت به تأمین هزینه‌های تبدیل نسخه کاغذی به آنلاین، تدبیری بیاندیشند.

وی افزود: رویه‌ای که تاکنون سازمان‌های بیمه گر در پیش گرفته اند، حواله کردن مشکلات به داروخانه‌ها و کنار نگهداشتن خودشان از چالش‌های نسخه نویسی الکترونیک در داروخانه‌ها بوده است.

رئیس روابط عمومی انجمن داروسازان ایران، گفت: این در حالی است که توان و صبر داروسازان هم اندازه‌ای دارد و با بی تدبیری‌هایی که تاکنون صورت گرفته و فشار مضاعفی که به زنجیره دارویی کشور وارد شده، توان بیشتری در داروخانه‌ها وجود ندارد

وی افزود: نتیجه پیشبرد برنامه نسخه الکترونیک با رویه کنونی، دلسردی و ناامیدی جامعه داروسازی، اعتراض گسترده جامعه دانشجویان داروسازی و گرفتار شدن مردم و داروخانه‌ها در گرداب بلاتکلیفی است.

خیری ادامه داد: البته در این رابطه جلسات متعددی با سازمان‌های بیمه گر برگزار شده ولی توقع این بود که مسؤلین، ابتدا تعامل و توافق خودشان با داروخانه‌ها را صورت می‌دادند و بعد وارد فاز اجرایی نسخه الکترونیک شوند.

وی افزود: متأسفانه سازمان‌های بیمه گر، رویکرد سنتی «راه بیانداز تا جا بیافته»» را در پیش گرفته اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید