دربی اصفهان بین دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ به نفع ذوب آهن به پایان رسید، این دو تیم امروز در دیداری دوستانه در استادیوم فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

برد پرگل ذوب آهن مقابل سپاهان | شش تایی شدن سپاهان در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین؛ این دیدار در غیاب ۴ ملی پوش تیم فوتبال سپاهان برگزار شد و طلایی پوشان در شرایطی مقابل ذوب آهن قرار گرفتند که حضور مجتبی حسینی روی نیمکت سبزپوشان اصفهانی، شرایط را برای محرم نویدکیا و کادر فنی سپاهان نسبت به آخرین دیدار تیم سخت تر کرده بود.


وحید محمدزاده، محمودآبادی و شنانی سه گلزن سبزپوشان اصفهانی در نیمه اول در زمین ورزشگاه فولادشهر بودند ولی پیش از اینکه وقت های بازی تمام شود، حسینی روی یک ضربه پنالتی اختلاف را به عدد ۲ رساند.


نیمه دوم بار دیگر با برتری شاگردان مجتبی حسینی آغاز شد و آنها توسط علی خدادادی به گل چهارم دست پیدا کردند.


در ادامه باز هم سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که اینبار محمد محبی پشت ضربه ایستاد و علی رغم اینکه شهاب حسینی در مرتبه اول ضربه او را مهار کرد، در برگشت خود محبی باز هم اختلاف را به عدد ۲ رساند.


این اما پایان کار دربی تدارکاتی اصفهان نبود و شاگردان مجتبی حسینی دوبار دیگر توسط مهرداد قنبری و ابوالفضل عکاشه به گل رسیدند، تا با شرایط بسیار خوبی این مسابقه را خاتمه دهند و با نتیجه سنگین ۶ بر ۲ سپاهان را شکست دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید