در ویدئو زیر شاهد اقدام عجیب یک گردشگر و دختر خردسالش برای گرفتن عکس سلفی با یک فیل خواهید بود که با حمله فیل به آنها همراه شد.

سلفی خطرناک گردشگر و دختر خردسالش با فیل در باغ وحش / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، گردشگری که که برای تهیه عکس سلفی دست به اقدامی خطرناک در باغ وحش سن دیگو آمریکا زده بود، بازداشت شد. این مرد در حالی که کودک ۲ ساله خود را در بغل داشت وارد محل نگهداری فیل‌ها برای تهیه عکس سلفی شد. این مرد که هویتش مشخص نشده در حال گرفتن عکس بود که ناگهان از پشت سر مورد حمله یک فیل قرار گرفت.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه نفسگیر حمله فیل به این گردشگر و دختر ۲ ساله اش را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این مرد در حالی که دخترش را بغل کرده در مقابل فیل‌های آفریقایی و سرگرم تهیه عکس دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان یکی از فیل‌ها از پشت سر به این مرد حمله ور شده و صحنه‌ای وحشتناک را رقم می‌زند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این مرد با شنیده صدای فیل بلافاصله از محل نگهداری آن‌ها خارج شده و جان سالم به در می‌برد. این ویدئو نشان می‌دهد حتی در لحظه آخر این کودک از آغوش پدرش رها شده و در بیرون از محل نگهداری فیل‌ها روی زمین سقوط می‌کند.

پس از این حادثه این مرد که هویتش «خوزه مانوئل ناوارتی» اعلام شده بازداشت شد. برای ناوراتی یک قرار وثیقه ۱۰۰ هزار دلاری به دلیل در معرض خطر قراردادن جان کودک تعیین شده است. تحقیقات پلیس محلی آمریکا در این باره ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید