محمدیاسین پسر بچه ۱۲ ساله کرمانی بر اثر طغیان رودخانه برنطین رودان جان خود را از دست داد.

مرگ پسر ۱۲ ساله کرمانی بر اثر طغیان رودخانه

به گزارش  سلام نو به نقل از رکنا، پسر ۱۲ ساله کرمانی پس از شنا در رودخانه برنطین رودان و توجه نکردن به عمق آب غرق شد و جان خود را از دست داد.

جواد خاشعی دهیار برنطین شهرستان رودان  اظهار کرد: حدود ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر شنبه ۷فروردین طی تماس تلفنی از طرف خانواده، این پسر ۱۲  ساله اهل بردسیر کرمان، توسط اهالی روستا از آب بیرون کشیده می شود.

دهیار برنطین رودان افزود: پس از بیرون آوردن این نوجوان و اعزام آن توسط خوردو نیروی انتظامی به درمانگاه برنطین، متاسفانه نجات محمدیاسین بی نتیجه ماند و حادثه‌ تلخی برای خانواده‌اش و مردم برنطین تکرار شد.

خاشعی ادامه داد: رودخانه برنطین سوا از جاذبه‌ای تفریحی و گردشگریی که دارد متاسفانه هر چند وقت حادثه های دلخراش غرق شدن جوانان را در ابن رودخانه شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه ورود مسافر از شهرهای دیگر در شرایط کرونایی از طرفی، و توجه نکردن به علامت خطر غرق شدن توسط افراد بدون آشنایی با شنا باعث این اتفاقات ناگوار می شود.

دهیار برنطین رودان خاطرنشان کرد: کاش مسئولین مربوطه بفکر استقرار پایگاه ۱۱۵ در دهستان برنطین باشند، زیرا شاهد اتفاقات بدی در گذشته بوده‌ایم که اگر این امکانات فراهم میبود مسیر زندگی جور دیگری رقم میخورد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید