میز مگنولیا پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۱۸؛ مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها نوشته‌ جوانا گینس با ترجمه‌ی عاطفه حق‌وردی از سوی نشر صاد منتشر و روانه بازار شد.

چاپ پرفروش‌ترین کتاب آشپزی نیویورک‌تایمز

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، میز مگنولیا؛ پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۱۸ در مقایسه با کتاب «شدن» میشل اوباما و یکی از آثار پرفروش سایت آمازون است. میز مگنولیا با گرما و علاقه جوانا گینس به خانواده، درست از قلب خانه‌اش تهیه و سرو می‌شود. بهترین راه برای قدردانی از «درکنار هم بودن» به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی عالی است. میز مگنولیا شامل دستورالعمل‌هایی برای صبحانه، ناهار و شام تا بشقاب‌های کوچک میان‌وعده و دسرهاست. انتخاب میان غذاهای کلاسیک و مدرن و غذاهایی که در لحظاتی خاص خلق شده‌اند. غذاهایی که با عشق تهیه شده‌اند و عطر و طعم خاطرات را دارند. در این کتاب دستورالعمل‌هایی را پیدا خواهید کرد که تمام اعضای خانواده از آن‌ها لذت خواهند برد.

شبکه‌ای با نام مگنولیا را جوانا گینس به همراه همسرش راه‌اندازی کردند که هدف آن ارائه غذاهای ابتکاری و بررسی چگونگی تاثیر جنبه‌های فرهنگی، منطقه‌ای و تاریخی‌ست بر آنچه که می‌خوریم و همچنین اینکه چگونه غذاها همه ما را گرد هم می‌آورد.

این اثر در ۳۵۸ صفحه منتشر شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید