مجید نامجومطلق، پیشکسوت استقلال گفت: هر کمکی که به عنوان یک استقلالی از دستم بربیاید به باشگاه می‌کنم و برای من تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی باشد.

فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال است

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مجید نامجومطلق که پس از استعفای فرهاد مجیدی به عنوان جانشینی او روی نیمکت استقلال انتخاب شد و این تیم را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هدایت کرد، روزهای ملتهب این تیم را روایت می‌کند. مشروح گفتگوی نوروزی نامجومطلق را می‌خوانید:

سال گذشته برای شما چطور سپری شد؟

با توجه به شرایط کرونا مسلما به کسی خوش نگذشته است و من فکر می‌کنم با وضعیتی که مردم ما در این شرایط سخت و کرونا دارند خیلی وقت است که کسی طعم نوروز را نمی‌چشد. تورم و گرفتاری‌های مردم طوری است که بعید است حال کسی ایده آل باشد. بحث من مشکلاتی است که گریبانگیر مردم کشورم است، عید زمانی است که به همه خوش بگذرد، مثل قدیم‌ها که سه ماه قبل از عید هیجان آن را داشتیم. قبلا دلخوشی وجود داشت و همه کنار هم اوقات خوبی داشتیم اما الان دیگر برای کسی عید رنگ و بوی جدیدی ندارد. این مسائل سال‌هاست که از خانه مردم رفته است.

از نظر فوتبالی برای شما چطور بود؟

از نظر فوتبالی و برخی مسائل دیگر خوب بود اما فضا به شکلی نامرتب است که نمی‌توان واقعا دلخوش بود. سرمربیگری در استقلال برای من ریسک نبود، من برای تیمم این کار را کردم، شرایط بسیار سخت بود و همه از وضعیت اطلاع داشتند. هیچ کسی در آن زمان این کار را انجام نمی‌داد اما من قبول کردم به استقلال کمک کنم.

یکی از بازیکنانی هستید که با وجود حضور در پرسپولیس محبوبیت زیادی نزد استقلالی‌ها دارید.

لطف هواداران عزیز است. این لطف مردم است. همیشه شامل این لطف بوده‌ام و آنها کاملا فوتبال را می‌دانند و درک دارند.

با آن تیم استقلال می‌توانستید به مراحل بالاتر از لیگ قهرمانان صعود کنید.

ما آنجا دو مشکل داشتیم،‌ یک اینکه تیم‌ما بعد از بازی جام حذفی متلاشی شد و از نظر روحی روانی لطمه خوردیم. بحث تمدید قرارداد بازیکنان هم مزید بر علت شد که تمرکز تیم بهم بریزد. تا روز آخر که می‌خواستیم به قطر برویم چندین بازیکن را در اختیار نداشتیم. حتی زمانیکه به قطر هم رفتیم ۱۳-۱۴ بازی ویزا نداشتند و این مشکلاتی بود که ما داشتیم اما خوب بازی کردیم و نتیجه خوبی هم کسب کردیم. تا قبل از آن همه می‌گفتند که آبروریزی می‌شود و استقلال شکست می‌خورد اما از مرحله گروهی صعود کردیم و در آن بازی هم با تمام مشکلاتی که مانند محرومیت میلیچ و مصدومیت وریا در کنار خستگی بازیکنان و همینطور پنجره بسته نمی‌شد نتیجه‌ای بهتر از آن گرفت. شما ببینید پرسپولیس همان زمان به اندازه دو تیم بازیکن داشت و در جریان مسابقات بازیکنان را جابجا می‌کردند که از فشار خارج می‌شدند اما شرایط برای ما خیلی سخت بود.

در سال ۹۹ حسرتی هم داشتید؟

شاید فینال جام حذفی چرا که حق تیم ما بود به قهرمانی برسد ولی آنقدر این تیم را اذیت کردند که نمی‎‌خواستند قهرمان شویم و قهرمانی را از دست‌مان درآوردند. دوست نداشتند مجیدی در جام حذفی قهرمان شود.

شرایط الان استقلال را پیگیری می کنید؟

بله، چرا که نه. فرهاد مجیدی ازنظرم بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم بود. امیدوارم که موفق باشد و بهترین نتایج را کسب کند. من هر کمکی که به عنوان یک استقلالی از دستم بربیاید به باشگاه می‌کنم و برای من تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی باشد. وظیفه ما به عنوان پیشکسوت است که از سرمربی تیم‌مان حمایت کنیم.

چرا در کادرفنی جدید حضور نداشتید؟

حضور من به نوعی برگشت به عقب می‎‌شد و من چنین تصمیمی نداشتم. از قبلش هم گفته بودم. امیدوارم نتایج موفقی کسب کنند و به همراه استقلال موفق باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید