علی پروین، اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عشق به مادر درس بزرگی بود که علی انصاریان از خود به یادگار گذاشت.

غم مرگ «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» تا ابد با ما همراه خواهد بود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال ۹۹ بدترین سال بود، سالی سرشار از غم که باعث شد تا دو نفر از بهترین شاگردانم را از دست بدهم. مرگ «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» اتفاق تلخی بود که غمش تا ابد با ما همراه خواهد بود.

علی پروین در گفت و گویی متفاوت اظهار داشت: «علی انصاریان» همیشه با غیرت و تعصب بازی می‌کرد، او در زمین مسابقه به گونه‌ای سرش را جلوی توپ می‌گذاشت که من روی نیمکت لذت می‌بردم. او اخلاق خوبی داشت که باید الگوی تمام جوان‌های ایرانی باشد. عشق به مادر درس بزرگی بود که انصاریان از خود به یادگار گذاشت.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: «مهرداد میناوند» نیز جوان شوخ و مهربانی بود، او خیلی اوقات صدای من را تقلید می‌کرد، یک روز من به مهرداد گفتم تو اجازه داری هر وقت می‌خواهی صدای مرا تقلید کنی.

پروین تصریح کرد: من همیشه اولین کاری که بعد از تحویل سال نو انجام می‌دهم این است که به بهشت زهرا (س) می‌روم تا بر سر مزار «مامان نصرت» حاضر شوم. از وقتی مادرم فوت کرد عید هم برای من تمام شد.

وی تاکید کرد: همیشه اولین عیدی را به نوه‌هایم می‌دهم. آن‌ها زندگی من هستند و همیشه با بغل کردن پاره‌تن‌هایم انرژی مضاعفی می‌گیرم.

اسطوره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: سال ۱۳۵۸ دختر کوچک من به نام لیدا به دنیا آمد که من آن زمان همراه تیم ملی در سنگاپور بودم. این خاطره من از عید نوروز است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید