به گفته معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استانداری قم، ضمن لغو کلیه برنامه‌های نیمه شعبان، مسیرهای منتهی به مسجد جمکران هم مسدود خواهد شد.

مسدود شدن کلیه مسیرهای منتهی به مسجد جمکران

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بیژن سلیمان پور اظهار داشت: برابر مصوبه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا هشتم و نهم فروردین ماه جاری از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به شهر قم ممانعت به عمل می‌آید.

رئیس شورای اطلاع رسانی قم یادآور شد: از تمام هموطنان می‌خواهیم از حرکت و مراجعه به سمت استان قم خودداری کنند چرا که هیچ‌گونه برنامه‌ای به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی داخل شهر قم نیز فردا و پس فردا برقرار خواهد شد و تمام مسیرهای منتهی به مسجد جمکران اعم از بلوار پیامبر اعظم، بلوار مرجعیت و غیره مسدود خواهد شد.

سلیمان پور بیان کرد: هیچ‌گونه ایستگاه صلواتی، مراسم و برنامه رسمی تجمعی به این مناسبت برگزار نخواهد شد و برنامه‌های این مناسبت به صورت مجازی و از صداوسیما پخش می شود.

وی با بیان اینکه همه این تصمیم‌ها مطابق با دستورهای ستاد ملی کرونا و از بیم افزایش شیوع بیماری در کشور است تصریح کرد: از همه هموطنان و شهروندان قم می‌خواهیم در منازل خود برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت را از طریق فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی مشاهده کنند.

قم از روز بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته از منطقه آبی به منطقه زرد و نسبتا پرخطر کشور وارد شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید