به خاطر داشته باشیم که در اوج داغی چنین اخباری به هر حرفی اعتماد نکنیم، هر خبری را در تلگرام و واتس‌اپ فوروارد نکنیم و به حوزه خصوصی متوفی و خانواده‌اش احترام بگذاریم؛ حوزه خصوصی که به ویژه شامل گفت‌وگوها، عکس‌ها و اطلاعات خصوصی منتشر نشده متوفی و احترام به حریم شخصی اعضای خانواده‌اش می‌شود.

خبر فوت آزاده نامداری و پاسخ به چند پرسش

سلام نو – سرویس اجتماعی: خبر کوتاه، ساده و بهت‌آور بود؛ پیکر بی‌جان «آزاده نامداری» از مشهورترین مجریان زن صداوسیما - که چند سالی از اجرا در این رسانه دور بود - در منزلش منطقه سعادت‌آباد در غرب تهران کشف شد.

آزاده نامداری مجری و تهیه‌کننده تلویزیون بود که با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید و در ادامه به اجرای برنامه‌هایی چون غیرمنتظره و رادیو هفت پرداخت. او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجرای هر شب برنامه جنجالی «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت، اما در نهایت مدتی بعد به صورت ناگهانی در کنار علیخانی و فرزاد حسنی ممنوع‌الکار شد. نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی آپارات را بر عهده گرفت.

نامداری به خاطر استفاده از چادر ملی برای اجرای محبوبیت خاصی بین قشر جوان مذهبی داشت، به ویژه با اجراهای جذاب، حرفه‌ای و پر جنب‌وجوش خود توجه بسیاری را جلب می‌کرد.

نامداری در اردیبهشت ۱۳۹۲ با فرزاد حسنی ازدواج کرد و یک سال بعد از او جدا شد. وی در سال ۱۳۹۴، با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی ازدواج کرد. در اوایل مرداد ۱۳۹۶ انتشار فیلم و عکس‌هایی بی‌حجاب از نامداری در سوئیس بسیار حاشیه ساز شد.

حال در فروردین 1400 در حالی خبری در گذشته او منتشر می‌شود که بسیاری این سوال را مطرح می‌کنند که چهره‌ای چنین شاداب چطور این‌قدر ناگهانی درگذشت؟ پای خودکشی، بیماری یا چیزی دیگر در میان بود؟

چرا به خبر درگذشت آزاده نامداری توجه می‌شود؟

بسیاری این سوال را می‌پرسند که چرا در زمان امضای قرارداد ایران و چین، در زمان عدم ورود واکسن کافی به ایران و هزار و یک مشکل دیگر به خبر مرگ یک مجری سابق تلویزیون توجه می‌شود؟

آزاده نامداری یکی از مشهورترین مجریان چند سال اخیر صداوسیما بود که با نیم میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، دو ازدواج و حواشی مختلفش مورد توجه مردم و رسانه‌ها بود. او چهره‌ای "مشهور" بود و به طور طبیعی هر اتفاقی درباره‌اش به طور جدی مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

آیا آزاده نامداری خودکشی کرد؟

پاسخ به این سوال هنوز مشخص نیست. برخی رسانه‌ها از چنین احتمالی حرف زده‌اند و اخباری را در این باره منتشر کرده‌اند، اما هنوز هیچ مرجع رسمی دولت یا خانواده نامداری چنین حرفی نزدند.

آیا آزاده نامداری افسرده بود؟

درباره این مسئله نیز نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد. دوستان نزدیک نامداری از میل او به زندگی نوشتند و سخن گفتن و محتوای صفحه اینستاگرامش نیز مهر تایید بر این حرف بود، با این همه اطلاعی از زندگی خصوصی او در دست نیست. در حاشیه این مطلب بد نیست بدانیم که چهره بیرونی یک انسان افسرده الزاماً با اخم و غم همراه نیست.

آیا خبر مرگ آزاده نامداری به قرارداد ایران و چین ربط داشته است؟

چنین حرف‌هایی بیشتر از کانال‌های مخالف نظام خارج می‌شود که برای تخریب نظام سیاسی از هر چیزی استفاده و سوءاستفاده می‌کنند. چنین تصادف‌هایی گاهی پیش می‌آید و تکیه بر چنین تئوری‌های توطئه‌هایی تنها بر شایعات و توهم دامن می‌زند.

چقدر می‌توان به اخبار درگوشی اعتماد کرد؟

اصلا و ابدا نباید به اخبار در گوشی، زرد و غیر موثق اعتماد کرد. سایت‌های خبری، کانال‌های تلگرام و دیگر بسترهای رسانه‌ای هر خبر ریز و درشتی را برای جذب مخاطب می‌زنند. در این مواقع تنها باید به اخبار تایید شده رسانه‌های رسمی اعتماد کرد، نه اخبارِ دوست نزدیک، منبع موثق ناشناس یا رسانه‌های بی‌هویت.

در انتها به خاطر داشته باشیم که در اوج داغی چنین اخباری به هر حرفی اعتماد نکنیم، هر خبری را در تلگرام و واتس‌اپ فوروارد نکنیم و به حوزه خصوصی متوفی و خانواده‌اش احترام بگذاریم؛ حوزه خصوصی که به ویژه شامل گفت‌وگوها، عکس‌ها و اطلاعات خصوصی منتشر نشده متوفی و احترام به حریم شخصی اعضای خانواده‌اش می‌شود.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید