۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 55235660

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، این استان وارد موج چهارم ابتلا به ویروس کرونا شده است، طی ۲۴ ساعت اخیر نسبت تست‌های مثبت در اغلب شهرستان‌های این استان بالاتر از ۴۰ درصد شده و رنگ‌بندی‌ها نیز تغییر کرده است.

ورود اصفهان به موج چهارم کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم،‌ طاهره چنگیز امشب در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به آخرین وضعیت کرونای استان، اظهار داشت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته نسبت تست‌های مثبت در اغلب شهرستان‌های استان از ۴۰ درصد فراتر رفته است.

وی افزود: این افزایش موارد تست‌های مثبت به این معنی است که گردش و سرایت ویروس در استان اصفهان رو به افزایش است و وارد موج چهارم ابتلا به کرونا شدیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه رنگ‌بندی شهرستان‌ها تغییر کرده، گفت: با یک شهرستان نارنجی سال نو را آغاز کردیم ولی متاسفانه در حال حاضر دو شهرستان خوانسار و گلپایگان در وضعیت قرمز قرار دارند و سه شهرستان مبارکه، تیران و کرون و لنجان دارای وضعیت نارنجی هستند و شهرستان چادگان هم که قبلا به رنگ آبی بود به رنگ زرد درآمد.

وی ادامه داد: افزایش تست‌های مثبت کرونا و تغییر رنگ‌بندی شهرستان‌های استان اصفهان علائم ورود به موج چهارم و هشدار برای همه مسئولان و هم‌استانی‌ها از لحاظ مراعات هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است.

چنگیز تصریح کرد: نیمه شعبان یکی از اعیاد بسیار بزرگ است و همه ما روز ولادت منجی بشریت را پاس می‌داریم ولی مراقبت در تجمع بسیار ضروری است و از همه منتظران امام زمان(عج) خواهش می‌کنم در پذیرایی مجالس جشن نیمه شعبان دقت کنند، چرا که زمان استفاده از پذیرایی‌ها، افراد اقدام به برداشتن ماسک می‌کنند و توصیه می‌شود به هیچ وجه پذیرایی در مجالس انجام نشود و فقط پذیرایی به صورت بسته‌بندی در اختیار مهمانان قرار گیرد تا از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید