سیدمجید صدری، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز به محل تمرین بازیکنان این تیم رفت و با شاگردان یحیی گل‌محمدی دیدار و گفتگو کرد.

رییس هیات مدیره پرسپولیس به محل تمرین سرخ‌پوشان رفت

به گزارش سلام نو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تمرین شنبه تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار رئیس هیأت مدیره باشگاه با اعضای تیم از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، امروز به همراه کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و با اعضای تیم، دیدار و گفتگو کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز تمرین، در جمع اعضای تیم، ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت در مسابقات پیش رو، دقایقی با کادر فنی و بازیکنان صحبت کرد.

سید مجید صدری در بخشی از صحبت‌های خود، حمایت همه جانبه هیات مدیره از تیم را اعلام کرد و آرامش و پشتیبانی تیم را مرهون زحمات همه ارکان باشگاه دانست و گفت: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و پشتیبانی‌های باشگاه را ادامه می‌دهیم تا تیم با تمرکز بالا در مسابقات پیش رو شرکت کند و با افتخارآفرینی و کسب عناوین قهرمانی، دل هواداران را شاد کند.

تمرین بعد از صحبت‌های رئیس هیات مدیره باشگاه در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

بازیکنان ابتدا با دوندگی در فاصله‌های کوتاه و انجام حرکات کششی و نرمشی، بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. سپس بازیکنان در قالب سه گروه، به بازی آقا وسط پرداختند.

پاسکاری‌های ترکیبی و در نهایت فوتبال درون تیمی در مرحله بعدی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

ملی‌پوشان همچنان در اردوی تیم ملی حضور دارند و خود را آماده بازی با تیم ملی سوریه می‌کنند و غایبان تمرینات سرخپوشان هستند.

کریم باقری هم مثل روزهای گذشته پا به پای دیگر بازیکنان، تمرینات را انجام و در کنار دیگر اعضای کادر فنی حضور دارد.

تمرین امروز شنبه، سبک‌تر بود و پس از ۶۵ دقیقه به پایان رسید و بازیکنان پس از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید