محمد لقمانیان، کارگردان مجموعه نوروزی «شوخی شوخی» در واکنش به درگذشت محمد ابوالحسنی گفت: او همیشه حامی بود و آنقدر آرامش داشت که ما از آرامش او می‌گرفتیم.

محمد ابوالحسنی دائم فکر این بود که مردم چه نیاز دارند تا همان‌ها را برایشان بسازیم

به گزارش سلام نو، محمد لقمانیان کارگردان «شوخی شوخی» که این روزها این مجموعه را در حال پخش از شبکه سه سیما دارد در سخنان کوتاهی درباره محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده فقید این مجموعه به مهر بیان کرد: فقط می‌توانم بگویم یکی از بهترین تهیه‌کننده‌ها بود که تا حالا با او کار کرده‌ام هیچ وقت بدی از او ندیدم همیشه ما را به آرامش دعوت و مشکلات را حل می‌کرد.

وی درباره حضور فعالانه این تهیه‌کننده در ساخت آثار طنز بیان کرد: اتفاقات جناح‌ها و دعواهای سیاسی برایش مهم نبود و همیشه می‌گفت ما برای مردم کار می‌کنیم و دوست داریم مردم لذت ببرند. دائم فکر این بود که مردم چه می‌خواهند و چه نیاز دارند تا همان‌ها را برایشان بسازیم.

لقمانیان که در یک سال اخیر برای ساخت «شوخی شوخی» با این تهیه کننده همکاری داشته عنوان کرد: او همیشه حامی بود و آنقدر آرامش داشت که ما از آرامش او می‌گرفتیم و هیچ گاه هیچ مسأله‌ای نبود که ما بخواهیم استرس داشته باشیم.

وی ادامه داد: به عنوان یک تهیه کننده هم همیشه پشتیبانی می‌کردند پول برایش مهم نبود و سعی داشت کارها به درست‌ترین شکل حمایت شود.

لقمانیان در پایان هم یادآور شد: آقای ابوالحسنی همیشه سعی داشت حمایت کند و افرادی را دوست داشت که شاد باشند. اصطلاحی داشت و می‌گفت کسانی را برای کار بیاورند که دوز دیوانگی شان بالا باشد و بتوانند مردم را شاد کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید