مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از خسارت وزش باد و بروز تصادف زنجیره‌ای امروز در استان خبر داد و گفت: شدت وزش باد در استان فردا شدیدتر خواهد بود و تا روز جمعه ادامه دارد.

برخورد وحشتناک خودروها در جاده شیراز - اصفهان به دلیل طوفان / فیلم

به گزارش سلام نو، چندین خودرو در جاده شیراز اصفهان به خاطر وزش شدید باد شدید به طرز هولناکی تصادف کردند.

خسارت وزش باد شدید در استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از خسارت وزش باد امروز در استان خبر داد و گفت: شدت وزش باد در استان فردا شدیدتر خواهد بود و تا روز جمعه ادامه دارد.

منصور شیشه فروش  با اشاره به با گذر امواج ناپایدار جوی از بعدازظهر امروز (چهارشنبه_۴فروردین ماه) تا پایان هفته در بیشتر مناطق استان و وزش باد شدید، اظهار کرد: از امروز شاهد وزش باد با سرعتی بین ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و تندباد های لحظه ای شدید در تمام مناطق استان همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وزش باد امروز تاکنون باعث سقوط و شکسته شدن ۲۲ اصله درخت در مناطق مختلف استان شده، افزود: ۷ تابلوی تبلیغاتی، سر در بانک و مغازه ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جاده ها نیز دچار خسارت شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین از مجروحیت ۲ نفر بر اثر سقوط سقف در اثر وزش باد خبر داد و گفت: این دو مصدوم در اصفهان و تیران و کرون به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به سقوط ۲ سقف گلخانه در دهاقان و خسارت ۳ شبکه برق روستایی، هشدار داد: شدت وزش باد فردا بیشتر خواهد بود، براین اساس هشدارهای لازم صادر شده و اکیپ های امدادی در استان در آماده باش هستند، مرخصی های اعضای مدیریت بحران لغو شده و همه در حوزه های ماموریت حضور دارند.

شیشه فروش با اشاره به پیش بینی طوفان گرد و خاک در جاده های شرق استان، گفت: با پلیس راه و اداره راه هماهنگی به عمل آمده تا درصورت شدت باد، راه ها را به صورت مقطعی مسدود کنند، در عین حال که به رانندگان توصیه می شود پیش از سفر از وضعیت هوا و راه ها اطلاع حاصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: تا جمعه این هفته وزش باد با شدت و ضعف در سطح استان ادامه دارد و بعد از آن کاهش دما خواهیم داشت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید