خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از وقوع زمین لرزه ۳.۲ ریشتری در حوالی شهر چلگرد از توابع شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت وصول نشده است، تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی به منطقه اعزام شده‌اند

زلزله ۳.۲ ریشتری در چلگرد چهارمحال و بختیاری

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، خسرو کیانی از وقع زمین لرزه ۳.۲ ریشتری در حوالی شهر چلگرد از توابع شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این زمین لرزه ساعت ۱۶:۵۱ دقیقه عصر امروز در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت وصول نشده است، تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی به منطقه اعزام شده‌اند، همچنین نیروی امدادی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه و پس‌لرزه‌های احتمالی به محل اعزام شوند.

وی با اشاره به وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری، گفت: وزش باید خساراتی به قفس‌های ماهی در دریاچه سد کارون ۴، گلخانه‌ها، دیوارهای منازل مسکونی، نماهای کامپوزیت برخی منازل، علائم راهنمایی و رانندگی، اشجار و ... وارد کرده است، خسارات پس از ارزیابی اعلام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید