باشگاه سویا برای انتقال سردار آزمون به این باشگاه اسپانیایی حاضر به پرداخت مبلغ ۱۵ میلیون یورو (معادل ۴۵۰ میلیارد تومان) شده است.

پیشنهاد ۴۵۰ میلیاردی سویا برای سردار آزمون

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی ، ماجرای انتقال سردار آزمون به سویا برخلاف اخباری که طی سال‌های اخیر در خصوص او منتشر شده بود کم کم شکل رسمی تری به خود می‌گیرد. طبق نوشته رسانه‌های روسیه باشگاه اسپانیایی حاضر شده است ۱۵ میلیون یورو (معادل ۴۵۰ میلیارد تومان) برای انتقال آزمون هزینه کند. رقمی که اگرچه اختلاف ۷ میلیون یورویی با خواسته مدیران زنیت دارد اما به نظر می‌رسد اگر تصمیم آزمون برای ترک لیگ روسیه جدی باشد طرفین ماجرا می‌توانند رقم این انتقال را کمی تغییر دهند.

آزمون در صورتی که با رقم ۱۵ میلیون یورو و یا کمی بیشتر به سویا اسپانیا منتقل شود به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد. پیش از این علیرضا جهانبخش از آلکمار هلند با رقمی معادل ۲۲ میلیون یورو به برایتون پیوسته بود.

باید منتظر ماند و دید آزمون در ۲۶ سالگی از لیگ روسیه دل خواهد کند و ماجراجویی جدیدی را در یک لیگ معتبر آغاز خواهد کرد یا همچنان به حضورش در لیگ روسیه ادامه خواهد داد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید