۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
کد خبر: 55235148

سرهنگ رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، از دستگیری قاتل ۱۹ ساله پس از کشتن پدرش خبر داد.

پسر ۱۹ ساله شیرازی پدرش را کشت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ خسرو رزمجویی بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره خودکشی در یکی از بخش‌های جهرم، بلافاصله اکیپی از ماموران جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور ماموران در محل، پسر متوفی به مامورین مراجعه و اظهار داشت به اتفاق خانواده جهت مراسم عروسی از منزل خارج شده بودیم و پس از بازگشت متوجه شدیم پدرم با اسلحه اقدام به خودکشی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم عنوان کرد: ماموان پس از کنترل صحنه جرم تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند و با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مطلع شدند که صحنه جرم دست کاری شده است.

سرهنگ رزمجویی تصریح کرد: در همین رابطه ماموران انتظامی پسر فرد متوفی را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی تخصصی کارآگاهان پلیس آکاهی، اقرار کرد که به دلیل اختلاف با پدرم، با یک قبضه اسلحه سوزنی وی را به قتل و سپس صحنه جرم را دستکاری کردم.

او با بیان اینکه در این خصوص یک قبضه اسلحه سوزنی فاقد مجوز کشف شد، بیان کرد: قاتل ۱۹ ساله پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید