محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای احمدی‌نژاد از ابتدای تصدی شهرداری، رفتارهای به‌شدت پوپولیستی داشت و تلاش می‌کرد همواره با چهره خندان روبه‌رو شود.

احمدی‌نژاد به‌شدت عصبی شد و زبان به دشنام گشود!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، خاطره‌ای از حضور محمود احمدی‌نژاد در یک برنامه تلویزیونی در سال ۱۳۸۳ روایت کرده است.

او در یادداشتی که در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرده است، نوشت:‌ «آقای احمدی نژاد در یکی از روزهای پاییز ۱۳۸۳ در حالی که شهردار تهران بود، به استودیوی برنامه صندلی داغ آمد؛‌ با همان کاپشنی که آن روزها برند شده بود. آن برنامه را او اجازه نداد پخش شود. بارها و بارها با نظر خودش ادیت شد و نهایتا هم منتفی شد. برنامه خوبی هم نشد. چون در طول ضبط برنامه اصلا آرامش نداشت. تکان‌های مکرر دست‌ها و پاهایش نشان می‌داد از چیزی رنج می‌برد. یک نکته هم بعد ضبط برنامه اتفاق افتاد که شگفت‌انگیز می‌نمود.

آقای احمدی‌نژاد از ابتدای تصدی شهرداری، رفتارهای به‌شدت پوپولیستی داشت و تلاش می‌کرد همواره با چهره خندان روبه‌رو شود اما در استودیو، حین گفت‌وگوی دونفره با یکی از عوامل مجموعه صندلی داغ، از کوره دررفت. آن فرد به احمدی‌نژاد گفت: رفتارهایی که در تهران می‌کنید کاملا پوپولیستی است و هدفش صرفا انتخابات آینده ریاست‌جمهوری (در سال ۱۳۸۴) است. احمدی‌نژاد به‌شدت عصبی شد و زبان به دشنام گشود! بدخلقی هایی را که بعدا درباره او شنیدم، آن روز به عینه دیدم.»

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید