محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به طور ناشناس سوار تاکسی و اتوبوس می‌شوم و برای کاهش دردهای مردم برنامه دارم.

مسئولی که به طور ناشناس سوار تاکسی و اتوبوس می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از جماران،‌ در این دیدار آیت الله محفوظی از شخصیت جهادی محسین رضایی تجلیل نمود و وی را فرزند جبهه و جنگ نامید و تلاشهای او را در طول دفاع مقدس یادآور شد و ضمن یادآوری همرزمان شهید وی همه را به زنده نگه داشتن آن حماسه‌ها دعوت نمود. 

این مرجع تقلید با اشاره به جبهه‌های جدیدی که دشمنان ایران اسلامی علیه ملت ایران باز کرده‌اند به دو مسئله اشاره نمود اول و مهم تر، جبهه‌ی فرهنگی و اعتقادی عظیم علیه افکار و باورهای نسل جوان ایرانی ست، متفکران و عالمان و دلسوزان و متولیان اول باید با عمل صالح خود و صبر و حزم و قول متین و ملایم درصدد تبلیغ تفکر دینی و اخلاق محمدی صلی الله علیه و آله برآیند و همیشه بخاطر داشته باشند که در این راه بارها بر سر نبی مکرم اسلام خاکستر ریختند و ایشان اسوه‌ی حسنه‌ی صبر و قول لین بودند. دوم مسئله‌ی اقتصاد و سختی معیشت مردم است که اتفاقا همین هم موجب سست شدن اعتقاد می‌شود، پس مجاهدت سختی در راه است. 

آیت الله محفوظی خطاب به محسن رضایی بر تلاش برای مردمی که از هیچ چیز برای حفظ این مرز و بوم فروگذار نکردند تاکید نمود و افزود: شما بخوبی دستان پیرزنانی که نان درست می‌کردند برای رزمندگان بیاد دارید، بچه‌هایی که تاریخ تولدشان را برای حضور در جبهه‌ها دستکاری می‌کردند، همه‌ی ما مدیونیم و امیدوارم اختلافات کنار رود و با اتحاد و همدلی تشخیص داده شود ضرورت تلاش و فداکاری برای این مردم نجیب و اقشار ضعیف. ضمنا آقایان بدانند در مقابل حتی یک کلمه مسئولند و در مقابل هر عملی، که خداوند ناظر و آگاه است. 

محسن رضایی ضمن تشکر و تقدیر به نقل خاطرات حضور مکرر آیت الله محفوظی به همراه آیت الله مشکینی و آیت الله طاهری خرم آبادی در جبهه‌ها و حمایت از رزمندگان و تقویت روحیه‌ی آنان در آن زمان حساس اشاره کرد و افزود: بنده بطور ناشناس در تاکسی و اتوبوس و مجامع حاضر می‌شوم و رنج و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده می‌کنم و برنامه‌ی مدون برای کاهش آلام و ارتقاء سطح زندگی مردم دارم. 

در پایان آیت الله محفوظی برای وی در جهت خدمت بیشتر و موفقیت و برای امت اسلامی و رفع و دفع بلایا از جمله کرونا دعا کردند. 

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    0 0
    تو که راست میگی؟ چرا کسی نمی بیندت که ازت عکس بگیره بذاره تو فضای مجازی مثل بعضیها !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید