داریوش امانی رئیس سازمان راهداری، از تردد پر حجم در محورهای مختلف کشور خبر داد و گفت: در مسیرهای منتهی به استان‌های شمالی تردد قابل توجه است.

آمار تردد در سطح جاده‌های کشور از ۲۵ اسفند تا ۲ فروردین

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، داریوش امانی شامگاه سه شنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به یک میلیون و ۷۳۵ هزار تردد در سطح جاده‌های کشور، اظهار کرد: این تعداد تردد از ۲۵ اسفند ماه تا دوم فروردین به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای مختلف کشور پر حجم است، گفت: با توجه به هشدارهای مسئولان ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت برای عدم مسافرت در ایام نوروز مسیرهای منتهی به شمال کشور دارای تردد قابل توجهی است.

معاون وزیر راه در ادامه با اقدامات انجام شده برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهداری تا پایان دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها در اولویت قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌شود تا پروژه‌ها بر اساس برنامه‌های ابلاغی پیگیری و اجرایی شود، گفت: یکی از اولویت‌های سازمان راهداری رفع نقاط حادثه خیز است که در امسال ۷۰ درصدی این نقاط شناسایی شده با همکاری پلیس راه برطرف شد.

امانی به وضعیت استان گیلان در این زمینه نیز اشاره و اضافه کرد: تاکنون ۱۳ نقطه حادثه خیز استان گیلان اصلاح شده و ساماندهی نقاط باقیمانده نیز در دستور کار است.

وی تکمیل راه‌های روستایی بویژه روستاهای بالای ۲۰ خانوار را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام در این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ به این موضوع نیز رسیدگی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید