ارتش یمن طی عملیاتی تهاجمی فرودگاه سعودی «أبها» را به وسیله پهپادهای «قاصف K۲» هدف قرار داد.

حمله پهپادهای یمنی به فرودگاه سعودی «أبها»

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات جدیدی را علیه اهداف سعودی انجام دادند. در همین ارتباط، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از جدیدترین عملیات نظامی در عمق خاک سعودی خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: در راستای پاسخ قانونی و طبیعی به تشدید تجاوز و محاصره فراگیر علیه کشورمان، نیروی هوایی پهپادی امروز طی عملیاتی تهاجمی فرودگاه بین‌المللی أبها را با پهپاد «قاصف K۲» هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه اظهارات خود، گفت: تأکید می کنیم تا زمانی که تجاوز و محاصره ادامه دارد، عملیات ما نیز ادامه خواهد داشت. وی پیشتر گفته بود: نیروهای مقاومت یمن طی ۶ سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۶۶ عملیات پایداری و ایستادگی در برابر تجاوزات سعودی‌ها داشته‌اند و چنین عملیاتی به آزادی بسیاری از اراضی یمن منجر شده و توانسته است به دشمن، خسارت جانی و نظامی وارد کند.

سریع تأکید کرده بود: تاکنون ۴۹۹ موشک بالستیک نیروهای یمنی به اهداف و تاسیسات نظامی وابسته به عربستان سعودی و امارات اصابت کرده است و ۸۴۹ فروند موشک نیز به مقرها و تاسیسات و مراکز دشمن و مزدوران آنها در داخل اراضی یمن شلیک شده است. یگان پهپادی یمن نیز بیش از ۱۲ هزار و ۶۲۳ عملیات انجام داده است که هزار و ۱۵۰ مورد عملیات تهاجمی بوده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید