مهاجم معروف تیم ملی سوئد پس از بازگشت به این تیم احساساتی شد و گفت: من به خاطر شایستگی ام در اینجا هستم.

زلاتان پس از بازگشت به تیم ملی سوئد گریه کرد/ فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، تیم ملی سوئد در بازی‌های راه یابی به جام جهانی قطر در حالی با کوزوو و گرجستان رقابت می‌کند که در ترکیب خود یک فوق ستاره دارد.

زلاتان پس از 5 سال دوری از تیم ملی سوئد در سن 39 سالگی بار دیگر به بازی‌های ملی فراخوانده شد و همین عامل باعث شد تا در نشست خبری احساساتی شود.

این فوق ستاره فوتبال دنیا در پاسخ به سوال خبرنگاری که واکنش خانواده‌اش نسبت به بازگشت او به تیم ملی چه بوده است، ابتدا گریه کرد و سپس گفت: وینست (پسر دوم و کوچک زلاتان) وقتی خواستم او را ترک کنم گریه کرد ولی اکنون حالش خوب است. من 2 پسر دارم که در خانه فوتبال بازی می‌کنند و با توپ بسیاری از وسایل را می‌شکنند. همسرم به من می‌گوید که آنها را متوقف کنم ولی من می‌گویم نه. ما می‌توانیم چیزهای جدید بخریم و جایگزین شکستنی‌ها کنیم.

زلاتان در ادامه در خصوص بازگشتش به تیم ملی گفت و اظهار داشت: اگر من اینجا هستم به خاطر نامم نیست به خاطر این است که سزاوار حضور در تیم ملی هستم. احساس خوبی دارم و می‌خواهم در پیروزی و موفقیت تیم ملی سهیم باشم.

وی ادامه داد: من تکه ای از یک جورچین هستم. من بهترین بازیکن دنیا هستم ولی چنین چیزی در اینجا به تیم ملی کمک نمی‌کند. من باید از تجربه‌ام استفاده کنم و به تیم ملی کمک کنم. به سرمربی هم قول داده‌ام که نقشی مهم ایفا کنم و باید توانایی‌هایم را اثبات کنم.

زلاتان در تیم ملی سوئد 116 بار تاکنون به میدان رفته و توانسته 62 گل به ثبت رساند.

او در میلان ایتالیا نمایشی درخشان از خود به جا گذاشت و توانست باعث احیا شدن روسونری نیز بشود. باید دید او چه عملکردی در تیم ملی در بازی‌های پیش رو خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید