برخی از کشاورزان در ویتنام باد وارد زیر پوست تمساح‌ها و مارها می کنند و پوست آن ها را زنده زنده می کنند.

پوست کندن مار زنده در ویتنام/ فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از کشاورزان در ویتنام مارها را گرفتار و با باد کردن بدن آن‌ها در حالی که زنده هستند پوست مارها را می‌کنند.

تحقیقات انجام شده از سوی افراد برای موسسه «رفتار اخلاقی با حیوانات» نشان داد که برخی از کشاورزان در ویتنام قبل از جدا کردن پوست بدن تمساح‌ها و مارها، در حالی که آن‌ها زنده هستند باد وارد زیر پوست آن‌ها می‌کنند سپس پوست‌ها را به سراسر جهان می‌فروشند.

«نیرالی شاه» سخنگوی این موسسه می‌گوید: دریافتیم که یک مزرعه مار در ویتنام تامین کننده پوست مار برای استفاده در صنعت چرم جهانی است و مارها را در معرض ظلم وحشتناک قرار می‌دهد.

او افزود: این بدرفتاری شامل بستن دهان حیوانات با نوارهای لاستیکی و سپس باد کردن آن‌ها با کمپرسور هوا، ایجاد درد شدید در سراسر بدن، خرد شدن قلب آن‌ها و ایجاد فشار در گردش خون و سیستم عصبی مارها می‌شود.

پوست کندن مار و تمساح در ویتنام

یکی از فیلم‌هایی که او منتشر کرده کارگر این مزرعه را نشان می‌دهد که بالای بدن متورم مار ایستاده است و دم یکی از مارها هنوز در حرکت بود. مارها در قفس‌های کوچکی نگهداری می‌شوند و هیچ گونه مراقبت دامپزشکی برای آن‌ها انجام نمی‌شود و کارکنان قبل از تخلیه خزندگان علائم حیاتی آنان را بررسی نمی‌کنند.

گزارش شده است که اینگونه مزرعه‌ها می‌تواند سالانه ۲۰۰۰ مار را از بین ببرد تا پوست تولید شده برای دوخت محصولات چرمی مانند کیف یا کیف پول در سراسر جهان استفاده شود.

طبق گزارش سال ۲۰۱۶ مرکز تجارت بین الملل ۴۸۶ مزرعه پرورش مار در ویتنام ثبت شده است. همین گزارش حاکی از این است که دمیدن مار در ویتنام برای کندن راحت پوست آن روشی معمول است.

پوست کندن مار برای محصولات چرمی

ویدئوی دیگری نشان می‌دهد که یک کشاورز قصد دارد قبل از ضربه زدن به سر با باتری برقی تمساح را شوکه کند. سپس او خزندگان را باد می‌کند تا کندن پوست را تسهیل کند و برخی تمساح‌ها حتی هنگام پوست اندازی هنوز در حال حرکت به نظر می‌رسند.

کشور ویتنام که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است به دلیل رفتارهای غیر اخلاقی در سال‌های اخیر با مارها و تمساح مورد انتقاد قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید