عضو شورای سیاسی یمن وابسته به انصارالله نیت آمریکا برای پایان دادن به جنگ علیه یمن را زیر سوال برد و گفت: اگر بایدن بخواهد می تواند با یک تماس با دولت سعودی به این جنگ پایان دهد.

یک تماس بایدن برای پایان دادن به جنگ علیه یمن کافی است

قدس آنلاین: سلطان السامعی، یکی از اعضای شورای سیاسی یمن در مصاحبه‌ با شبکه المیادین لبنان گفت که تصمیم آزادسازی مأرب توسط رهبری در صنعا گرفته شده است.

وی ضمن پیش بینی اینکه روزهای آتی در تعیین تکلیف درگیری‌ها در مأرب تعیین کننده باشد، افزود: پس از آزادی مأرب، استان حضرموت و شبوه و سپس سایر استان‌های تحت اشغال متجاوزان مقصد جدید نیروهای یمنی هستند. این در شرایطی است که ائتلاف سعودی در جنگ چیزی جز ذلت کسب نکرده و هیبت عربستان و متحدان آن در هم شکسته است.

السامعی با تاکید بر اینکه ایالات متحده، عربستان سعودی را گرفتار تجاوز علیه یمن کرده است، گفت، نیروهای مسلح یمن در صورت ادامه تجاوز و محاصره صدها هدف حیاتی در عمق عربستان دارند.

وی با زیر سوال بردن قصد ایالات متحده برای متوقف کردن جنگ گفت که واشنگتن اگر می‌خواهد جنگ را متوقف کند، فقط از طریق یک تماس تلفنی با عربستان سعودی می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی تاکید کرد که گزینه یمنی‌ها چیزی نیست جز ادامه دفاع از مردم و میهن.

السامعی ادامه داد: ما مصمم هستیم نیروهای ائتلاف سعودی را از همه استان‌های یمن خارج کنیم. جدای از روند مذاکرات، آزاد سازی هر وجب از خاک یمن یک وظیفه ملی و دینی است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید