مدیر ورزشی یوونتوس مدعی شد جدایی کریستیانو رونالدو کذب است و ستاره پرتغالی در این تیم باقی خواهد ماند.

واکنش یوونتوس به شایعه جدایی کریس رونالدو

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، یوونتوس امروز با یک گل مقابل بنوونتو مغلوب شده و تقریبا این تیم دیگر شانسی برای فتح دهمین اسکودتوس متوالی ندارد. اخبار در هفته های اخیر مبنی بر جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از این تیم بوده، اما فابیو پاراتیچی این اخبار را تکذیب کرد.

فابیو پاراتیچی گفت: "عملکرد بدی ارائه دادیم، اما این فصل همچنان ادامه دارد، ما باید سرمان را پایین انداخته، به تلاش خود ادامه دهیم، اشتباهات خود را دریک کرده و سعی کنیم آنها را تکرار نکنیم. اگر در یوونتوس بازی می کنید، باید عادت کنید که با فشارها کنار بیایید. متاسفانه بازی بدی انجام دادیم.

واکنش یوونتوس به شایعه جدایی کریس رونالدو

بعضی اوقات حتی نمی توانید بفهمید که چرا این اتفاقات رخ می دهد. روز بدی را پشت سر گذاشتیم و جای تردیدی وجود ندارد، و باید سرمان را پایین انداخته و به تلاش خود ادامه دهیم.

ما پروژه ای داریم که از فصل گذشته شروع شده و یک بازی باعث تغییر دیدگاه ها یا استراتژی ما نمی شود. این روند ادامه دارد و ما از آنچه انجام داده ایم بسیار راضی هستیم، بنابراین به تلاش خود برای پیشرفت ادامه خواهیم داد.

اینجا یوونتوس است و ما کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن جهان را داریم و سخت تلاش می کنیم او را در آینده نیز حفظ کنیم. ما از سرمربیان قبلی راضی نبودیم، اما به دلایل مختلفی تصمیم گرفتیم تغییراتی ایجاد کنیم. همانطور که یک شکست پروژه یک باشگاه را تغییر نمی دهد، با یک پیروزی نیز اوضاع عوض نخواهد شد."

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید