برخی درمان‌های طبیعی می‌توانند مشکلات تارهای صوتی و گرفتگی صدا را برطرف کنند.مخلوط آب هویج با عسل طبیعی و آبلیموی تازه در بازگرداندن قدرت و فعالیت تارهای صوتی مؤثر است.

رفع گرفتگی صدا با خوردن ۵ نوشیدنی طبیعی

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افراد زیادی از وجود مشکل در تارهای صوتی خود و گرفتی صدا رنج می‌برند. گرفتگی صدا عبارت است از بروز مشکل هنگام خروج صدا از نای که این مشکل باید سریع درمان شود، در غیر اینصورت مشکل تشدید شده و دروه درمان افزایش می‌باید.

در این گزار برخی از راه‌های طبیعی برای درمان گرفتگی تارهای صوتی را مرور می‌کنیم.

۱- نوشیدنی ولرم آب و لیمو

نوشیدنی ولرم آب و لیمو یکی از بهترین مواد برای درمان گرفتگی صدا و عفونت‌هایی است که باعث بروز مشکل در تارهای صوتی می‌شوند. توصیه می‌شود صبح، هنگام بیدار شدن از خواب و شب قبل از خواب این نوشیدنی را غرغره کنید.

۲- آب هویج، همراه با عسل طبیعی و آبلیموی تازه

نوشیدنی مخلوط آب هویج، همراه با عسل طبیعی و آبلیموی تازه حاوی عناصر طبیعی برای مقابله با مشکلات تارهای صوتی بوده و در بازگرداندن قدرت و فعالیت دوباره آن‌ها مؤثر است.

۳- نوشیدنی کندر یا صمغ

برای درمان مشکلات تارهای صوتی پودر صمغ یا کندر را به عسل طبیعی اضافه کنید، کمی روی آتش هم بزنید و بعد از سرد شدن یک قاشق چای خوری از آن را بخورید.

۴- جوشانده برگ زیتون

از برگ زیتون پخته شده در درمان بسیاری از مشکلات سلامتی ستفاده می‌شود و جوشانده آن برای درمان مشکل تارهای صوتی مفید است.

۵- جوشانده برگ‌های کلم با عسل

استفاده روزانه یک چهارم فنجان از این نوشیدنی جوشانده برگ کلم با عسل به درمان مشکل تنفس و عفونت‌های رنج آور کمک می‌کند. مصرف نوشیدنی کلم آب پز با عسل یکی از نوشیدنی‌های بسیار مفید برای درمان مشکلات مختلف تارهای صوتی است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید