رویترز در گزارشی به نقل از رهبر انقلاب نوشت: ایشان سال پیش رو را به دلیل انتخابات ریاست‌جمهوری ماه ژوئن، «مهم و حساس» خواندند.

واکنش رسانه‌های خارجی به بیانات نوروزی رهبر انقلاب

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که رهبر ایران در نخستین روز سال جدید، به مردم این کشور که تحت فشار تحریم‌های آمریکا و همچنین شرایط کرونایی قرار دارند، نوید داد که روزهای بهتری در راه است.

این خبرگزاری در ادامه به نقل از رهبر انقلاب نوشت: دشمنان ما و در رأس آنها آمریکا تلاش کردند از طریق فشار حداکثری، مردم ایران را به زانو درآورند. ما می‌دانستیم که مردم ایران محکم خواهند ایستاد ولی امروز دشمنان هم به آن معترف هستند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از رهبر انقلاب گزارش داد که ایشان سال پیش رو را به دلیل انتخابات ریاست‌جمهوری ماه ژوئن، «مهم و حساس» خواندند.

بر اساس این گزارش، رهبر ایران گفته است که انتخابات ماه ژوئن آینده احتمال روی کار آمدن رئیس‌جمهوری جوان را تضمین می کند.

شبکه خبری الجزیره نیز به نقل از رهبر انقلاب نوشت که فشارهای آمریکا در راستای به تسلیم وا داشتن ایران، با شکست روبه‌رو شد.

خبرگزاری آناتولی هم گزارش داد: رهبر ایران در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز، سال جدید را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کرده و اظهار داشت: شعار انقلابی جهش تولید، امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع کاملا محقق شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید