گروهی از پژوهشگران دانشگاه هاروارد با انتشار یک مقاله عنوان کردند که برنامه‌های تلفن هوشمند افراد را ترغیب می کند کمی بیشتر حرکت کنند.

با برنامه‌های تلفن هوشمند سریع‌تر لاغر شوید

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، گروهی از پژوهشگران دانشگاه هاروارد با انتشار یک مقاله، به بررسی این موضوع پرداخته اند که چگونه برنامه‌ها و ردیاب‌های تلفن‌های هوشمند ممکن است به تقویت فعالیت بدنی کمک کنند.

تحقیقاتی جدید، نشان می‌دهد که تقریباً از هر پنج آمریکایی یک نفر از برنامه تلفن هوشمند یا ردیاب برای نظارت بر ورزش استفاده می‌کند.

شواهد مربوط به مزایای این ابزارها متفاوت است، اما یک بررسی جدید نشان می‌دهد که این ابزارها ممکن است افراد را ترغیب کند کمی بیشتر حرکت کنند.

محققان یافته‌های ۲۸ مطالعه را ادغام کردند که در مجموع نزدیک به ۷۵۰۰ نفر را شامل می‌شد و با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند یا ردیاب فعالیت در مطالعات شرکت کردند.

آن‌ها دریافتند که این ابزارها تأثیر کم تا متوسطی در تقویت فعالیت بدنی دارند و به افراد انگیزه می‌دهند که به طور متوسط ​​۱۸۵۰ قدم اضافی در روز بردارند. برخلاف گام شماره‌ای مکانیکی و دیگر دستگاه‌های ردیابی عادی، تلفن‌های هوشمند مدرن، ساعت‌های هوشمند و باندهای تناسب اندام فعالیت را با سهولت و دقت بیشتری ضبط می‌کنند.

برنامه‌های جدید همچنین ویژگی‌های شخصی‌تر و روش‌های دیگر برای تشویق افراد مانند پیام‌های متنی، خدمات قوی تری را ارائه می‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید