سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، آخرین آمار فوتی های کرونا طی شبانه روز گذشته را ۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۷۵۴۰ بیمار جدید در کشور شناسایی شدند.

کرونا جان ۷۵ ایرانی دیگر را گرفت/ شناسایی ۷۵۴۰ بیمار جدید

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سیما سادات لاری روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۸۴۹ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب،  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۹۳ هزار و ۸۰۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۷۲۴ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۵۳۶ هزار و  ۶۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. سه هزار و ۸۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

معاون وزیر بهداشت افزود: تاکنون ۱۲ میلیون و ۹۹ هزار و ۷۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی بیان کرد: ۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.

تبریک نوروزی سخنگوی وزارت بهداشت

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با آرزوی روزهایی سرشار از سلامتی و سعادت برای شما عزیزان در سال جدید، جا دارد از همدلی و همراهی شما مردم فهیم کشورمان با همکاران ما در مجموعه وزارت بهداشت در سال گذشته و در جبهه نبرد با کووید ۱۹، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم. عرض خسته نباشید و خدا قوت ویژه‌ای به پرسنل خدوم نظام سلامت کشور به عنوان سربازان خط مقدم این جنگ تمام عیار داریم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید