رشید مظاهری سنگربان استقلال، موفق به ثبت ۱۲ کلین شیت برای دو تیم استقلال و تراکتور شده است.

 رکورددار بیشترین تعداد کلین شیت در سال ۹۹ چه کسی است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، سال ۹۹ رو به پایان است و بررسی کارنامه سنگربانان لیگ برتر در سال تقویمی که رو به پایان است، خالی از لطف نیست. در این میان بررسی تعداد کلین شیت‌های دروازه‌بانان یکی از بخش‌های جالب بررسی عملکرد بازیکنان در لیگ برتر فوتبال ایران است.

رشید مظاهری سنگربان استقلال که در تابستان از تراکتور جدا شد و به جمع آبی پوشان پیوست، در سال ۹۹ در مجموع ۸ بازی برای تراکتور در لیگ نوزدهم و ۱۴ بازی نیز برای استقلال در لیگ بیستم انجام داده است. او برای تراکتور ۴ بار و برای استقلال نیز ۸ بار موفق به ثبت کلین شیت شد.

به طور کلی، رشید مظاهری در ۲۲ بار در سال ۹۹ در دیدارهای لیگ برتر به میدان رفته و در مجموع موفق به ثبت ۱۲ کلین شیت برای دو تیم استقلال و تراکتور شده و از این حیث، بهترین عملکرد را در میان تمامی دروازه‌بان‌های لیگ دارد.

پس از مظاهری، سنگربان‌های پرسپولیس و سپاهان با ۱۱ کلین شیت در رده دوم ایستاده اند. حامد لک که در لیگ قبل پیراهن ماشین سازی را بر تن داشت، در ۹ هفته پایانی لیگ نوزدهم برای این تیم تبریزی در سال ۹۹ به میدان رفت که تنها در هفته پایانی و دیدار مقابل صنعت نفت موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد.

او در لیگ امسال ۱۷ بار درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت و در ۱۰ دیدار موفق به ثبت کلین شیت شد. به طور کلی، حامد لک در سال ۹۹ و در لیگ برتر، ۲۶ بازی برای ماشین سازی و پرسپولیس انجام داد و در ۱۱ دیدار دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

پیام نیازمند نیز آماری مشابه با لک دارد. او نیز در ۹ هفته پایانی لیگ نوزدهم برای سپاهان در سال ۹۹ به میدان رفت که ۴ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشت. نیازمند امسال در تمامی ۱۸ بازی زردپوشان اصفهانی درون قفس توری تیم محرم نویدکیا ایستاده و ۷ بار دروازه اش را بسته نگه داشته تا با ۱۱ کلین شیت، در رده دوم مشترک قرار بگیرد. اکبر منادی سنگربان سایپا و علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل گهر با ثبت ۹ کلین شیت در سال ۹۹ در رده بعدی قرار دارند. شهاب گردان نیز امسال ۸ بار موفق شده است که دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید