سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: منع تردد شبانه در تمامی شهرها اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا خواهد شد.

یک توضیح مهم درباره چگونگی اجرای طرح منع تردد شبانه

به گزارش سلام نو از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدتیمور حسینی ضمن اشاره به آخرین اطلاعیه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا و توصیه به پرهیز از سفرهای غیر ضروری افزود: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی «ممنوع» و سفر به سایر شهرهای گروه زرد و آبی «بلامانع» است؛ همچنین خروج خودرو با پلاک‌های بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی نیز ممنوع است.

وی درباره وضعیت محدودیت تردد شبانه خاطرنشان کرد: اجرای طرح  محدودیت‌های تردد شبانه از اول آذر امسال کلید خورد و همچنان ادامه دارد. طرح محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در تمامی شهرها اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی ادامه خواهد داشت.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تردد شبانه (ساعت ۲۱ تا سه بامداد) در جاده‌ها منعی ندارد و شامل جریمه نیست. تردد به ۴۰ شهر کشور (۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی) همراه با محدودیت برقرار است؛ خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود به این شهرها و خودروهای پلاک بومی اجازه خروج از این ۴۰ شهر را ندارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید