۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کد خبر: 55234126

محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری، بابت همه رنج‌ها و مشقت‌ها و دشواری‌های این سال سخت از مردم عذرخواهی کرد.

محمود واعظی از مردم عذرخواهی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری طی یادداشتی حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرارسیدن سال ۱۴۰۰ شمسی نوشت:

«چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان...تو همچو باد بهاری گره گشا می‌باش.

ملت شریف ایران

سالی دشوار و نفس‌گیر رو به پایان است. سالی که همگی در نبردی نابرابر در مقابل فشار حداکثری دشمنان ایران و کرونا صف‌آرایی کردیم و اگرچه زخم‌ها خوردیم، اما مغلوب نشدیم. سنگین‌ترین رژیم تحریمی در تاریخ جهان مدرن را به ما تحمیل کردند و ما اگرچه رنج کشیدیم، اما زانو نزدیم.

در سالی که بدخواهان‌مان و البته بیماری منحوس کرونا، به کشتن امید و نور برخاسته بودند، ما زندگی را برگزیدیم. ویروسی که پارسال میهمانی ناشناخته و ناخوانده تلقی می‌شد، امروز پشت سد مجاهدت‌های کادر درمان و همراهی شما مردم خوب، متوقف شده اما هنوز هم چموش و خطرناک در کمین کوچکترین غفلت‌مان نشسته است. روزهای سختی بر ما گذشت اما تاریخ ایران، مشحون از روزهایی است که فرزندان ایران،‌ ناممکن‌ها را ممکن کرده‌اند.

مثل امسال که همه ما دست در دست هم، به دنیا ثابت کردیم که وقتی باهم باشیم، نه کرونا، نه تحریم و نه هیچ دشمن دیگر توان شکستن‌مان را ندارد. این روزها که بگذرد، در تاریخ‌ها خواهند نوشت که فرزندان ایران،‌ سربلند و سروقامت، سال دشوار کرونا و تحریم را هم به سر رساندند و تسلیم دشمنی‌ها و سختی‌های زمانه نشدند.


حالا امروز در آستانه سال جدید امیدوارتر از همیشه‌ایم. فرقه جنایتکاری که در کاخ سفید، انتظار فروپاشی ایران عزیز را می‌کشید، امروز رفته است و ما مانده‌ایم. این البته سرنوشت همه دشمنان این مرز و بوم است. در جبهه تحریم،‌ امروز بیشتر از همیشه به پیروزی نهایی نزدیکیم و در جبهه کرونا با گام‌های شتابانی که به سوی واکسن ایرانی و خرید واکسن‌های خارجی برداشته‌ایم،‌ روزهای روشنی را پیش روی‌مان می‌بینیم. همه اینها به برکت ایستادگی، درایت و فهم بالای شما مردم عزیز بدست آمده است.

ما در دولت جمهوری اسلامی ایران، خاضعانه در مقابل شما سر تعظیم فرود می‌آوریم و قدردان‌تان هستیم. بابت همه رنج‌ها و مشقت‌ها و دشواری‌های این سال سخت از شما پوزش می‌طلبیم اما به شما اطمینان می‌دهیم که ما نیز از این سختی‌ها فارغ نبودیم و با تمام توان کوشیدیم از آلام و مشکلات‌تان بکاهیم. یک روز زمان آن خواهد رسید که شرح حکمرانی در این سه سال سخت را با شما بازگو کنیم و اطمینان داریم که آن روز به کارِ کارستان رزمندگان و تلاشگران جبهه خودی در این جنگ فراگیر اقتصادی، افتخار خواهید کرد.

فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ بر یکایک شما مبارک باد. در این سال جدید، از درگاه خداوند، سلامتی، بهروزی و شادکامی همه شما عزیزان را مسئلت دارم.

ارادتمند و دوستدار همه شما
محمود واعظی».

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید