علیرضا مننصوریان با اشاره به پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان گفت که تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودند و از بازی بازیکنان آلمینیوم اراک نیز به اندازه کافی رضایت دارد.

منصوریان: داوران پول کمی می‌گیرند و فحش هم می‌خورند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، علیرضا منصوریان پنجشنبه شب پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ما قبل از بازی خیلی خوب توانستیم تیم حریف را آنالیز کنیم. می‌دانستیم با توجه به نتایج خوبی که مس رفسنجان گرفته برای سه امتیاز به این بازی آمده بود.

وی افزود: از بازیکنانم به خاطر رعایت اصول و مسائل تاکتیکی تشکر می‌کنم. زحمت کشیدیم و سعی کردیم مس را مجبور کنیم به بازی مستقیم روی بیاورد و از بازیکنان تعویضی‌مان هم راضی هستم.

سرمربی آلومینیم اراک گفت: آن گل زود هنگام خیلی به ما کمک کرد و باعث شد از شرایط روحی و روانی خارج شویم. مس باید تلاش می‌کرد گل مساوی را بزند و ما را تحت فشار گذاشت اما سعی کردیم با دوندگی فضاها را از حریف بگیریم ضمن اینکه اگر فرصت‌های‌مان گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد.

منصوریان افزود: علاقه‌ای نداشتیم بعد از خلق موقعیت چیز خاصی از خودمان نشان دهیم. نتیجه در بازی امروز برای ما مهم بود اما با این شرایط سه موقعیت صد درصد را از دست دادیم. در کنترل بازی از بچه‌ها راضی هستیم.

وی در خصوص داوری گفت: اعتقادم این است که در هر بازی بعد از پایان آن باید با احترام با داور برخورد شود. تابع قانون داوری هستم اما آقای تارخ سرعت و مدیریتش در بازی فوق‌العاده بود و تیم داوری به لحاظ فیزیکی خیلی خوب بود.

منصوریان ادامه داد: باز هم مثل همیشه باید بگویم تا داورها پول حرفه‌ای نگیرند، به آنها اعتراض نکنید و نگویید داوری خوب یا بد بود. داورها شغل دوم‌شان داوری است و پول کمی می‌گیرند و فحش هم می‌خورد. تیم‌های لیگ برتری را مجاب کنیم هر کدام ۵۰۰ میلیون بدهند و داوری را حرفه‌ای مدیریت کنیم. علیرضا فغانی بهترین داور ماست اما کارمند شهرداری بود.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: بازی در این چمن سخت بود اما تیم ما جان‌فشانی کرد و خدا به ما کمک کرد تا چنین پیروزی را به دست آوردیم.

منصوریان در رابطه با باشگاه مس رفسنجان نیز گفت: زمانی که سرمربی تراکتور بودم و مقابل مس قرار گرفتم یک حرفی زدم و آن هم این بود که ربیعی را نگه دارید. من مدیریت باشگاه و هیأت مدیره مس را نمی‌شناسم اما یک کار بسیار خوب دیدم. قرارداد مهدی ربیعی را در شب تولدش ۲ ساله تمدید کردند و امیدوارم این حرکت برای دیگر مدیران الگو باشد و خود را پشت سرمربیان پنهان نکنند. شما مزد زحمات‌تان را وقتی گرفتید که بعد از شکست مقابل تراکتور پشت مربی‌تان ایستادید.

وی گفت: این را بدانید که فوتبال بالا پایین دارد اما روند رو به رشد این تیم قابل کنترل نیست. اگر مدیران مس غیر فوتبالی بودند پشت سرمربی پنهان می‌شدند و فقط امر و نهی می‌کردند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید