ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی هشدار داد که کرونای انگلیسی در کشور رو به رشد است.از مردم می خواهیم از هر گونه تجمع در تعطیلات و اعیاد خودداری کنند.

روند کرونای انگلیسی در کشور رو به رشد است

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، ایرج حریرچی امروز در مراسم افتتاح بخش‌های فوق تخصصی رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهید بهشتی اظهار داشت: انجام رادیوتراپی و شیمی‌درمانی در این مرکز دولتی رایگان است.

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: این مرکز متصل به بیمارستان شهید بهشتی است، امیدواریم هیچ قمی به دلیل ابتلا به سرطان و مشکل‌های درمانی به تهران اعزام نشود.

وی با اشاره به روند رو به رشد کرونا انگلیسی در کشور، بیان کرد: مردم باید توجه بیشتری به شیوع کرونا انگلیسی داشته باشند و از هرگونه تجمع در تعطیلات و اعیاد پیش رو خودداری کنند.

حریرچی تصریح کرد: این مرکز درمان سرطان که متشکل از 2 دستگاه رادیوتراپی است و پیش‌ازاین نیز امکانات شیمی‌درمانی اینجا بود بسیار پیشرفته است، به‌گونه‌ای که یکی از دستگاه‌ها در کشور کم‌نظیر است و در تهران هم کمیاب است.

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم با پتانسیل و توانمندی‌هایی که در دانشگاه علوم پزشکی قم وجود دارد درمان کامل بیماران سرطانی در قم انجام شود.

وی بابیان اینکه برای درمان بیماران نباید تفاوتی بین فقیر و غنی باشد و بیماران سرطانی باید در همین استان درمان شوند، عنوان کرد: سیاست اصلی وزارت بهداشت در زمینهٔ درمان بیماران این است که برای جلوگیری از صرف هزینه‌های رفت‌وآمد تا جای ممکن بیماران قمی در شهر قم درمان شوند.

حریرچی با تاکید بر اینکه قم از نظر درمانی بسیار پیشرفته است، خاطرنشان کرد: نیازی به ارجاع بیماران قمی به تهران نیست و در این راستا لازم است دانشگاه علوم پزشکی جلسه ارجاع بیماران از قم به خارج از استان را تشکیل دهد و این موضوع را به‌صورت جدی موردبررسی قرار دهد تا بیماران قمی در همین استان معالجه شوند و نیاز به سفر به استان‌های هم‌جوار را نداشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید