شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام)‌ در اطلاعیه ای اعلام کرد که ۵۰ درصد از سود سهام عدالت پرداخت شد.

اطلاعیه جدید: سود سهام عدالت پرداخت شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام)‌ در اطلاعیه ای اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو پرداخت شد.

شرکت سپرده گذاری در این اطلاعیه در خصوص توزیع سود سهام عدالت اعلام کرده است: در پی انتشار اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر واریز سود سهام عدالت، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سود سهام متعلق به مشمولین سهام عدالت اعم از افرادی که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده یا در روش غیرمستقیم سهامداری باقی مانده اند، توزیع می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است: در مرحله نخست ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو پرداخت شد.

پرداخت سود به هر سهامدار روش مستقیم، منوط به تملک وی نسبت به سهام شرکت سرمایه پذیر در روز برگزاری مجمع عمومی آن شرکت بوده و به تناسب آن میزان سهم، سود مقرر پرداخت می‌شود.

همچنین، پرداخت سود به هر سهامدار روش غیرمستقیم، منوط به آن است که سهام شرکت سرمایه‌گذاری استانی را تا تاریخ ۲۵ اسفند سال جاری در تملک خود داشته و نسبت به فروش آن اقدام نکرده باشد.

ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﯿﺰان ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﺳﻬﺎم اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖﻫﺎ، ﺳﻮد ﻣﻘﺮر ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﺟﺪول ذﯾﻞ ﺑﻪ ﺳﻬﺎﻣﺪاران ﭘﺮداﺧﺖ ﺷﺪه اﺳﺖ:

لازم به ذکر است، آن دسته از سهامدارانی که هنوز شماره حسابی را برای دریافت سود معرفی نکرده‌اند می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه سجام به نشانی : www.sejam.ir شماره حساب خود را اعلام کرده یا از طریق مراجعه به سایت ‏www.sahamedalat.ir مشخصات حساب خود را تکمیل کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید