حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی مهم است در ۱۵ الی ۲۰ دقیقه ابتدایی گل بزنیم. ضرباهنگ بازی باید توسط تیم ما کنترل شود. این ریتم شبیه به موجی است که به ساحل می‌رسد و باید در اختیار ما باشد.

تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس هستند انگیزه زیادی دارند / از لحاظ ساختاری در خیلی مسائل ضعیف هستیم

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: ابتدا نوروز باستانی را پیشاپیش خدمت ملت شریف ایران و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. امیدوارم چشم هیچ پدر و مادری در سال ۱۴۰۰ نامهربانی‌های روزگار را نبیند. همین چند روز گذشته چهلمین روز درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند بود که هنوز هم رفتنشان باورمان نمی‌شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه راجع به عملکرد این تیم در سال ۱۳۹۹ افزود: سال پر فراز و نشیبی بود. سال خیلی سختی با توجه به مباحث مدیریتی که قبلاً بود و الان نمی‌خواهم درباره اش صحبت کنم. با این وجود با اختلاف امتیاز زیاد به قهرمانی نیم فصل رسیدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ۱۰ ماه شبانه روز و بدون استراحت بازی کردند و تمرین داشتیم. به نظرم پای بازیکنان پرسپولیس را باید طلا گرفت. آنها جنگجو ظاهر شدند.

مطهری درباره دیدار با نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس هستند انگیزه زیادی دارند. خیلی مهم است در ۱۵ الی ۲۰ دقیقه ابتدایی گل بزنیم. ضرباهنگ بازی باید توسط تیم ما کنترل شود. این ریتم شبیه به موجی است که به ساحل می‌رسد و باید در اختیار ما باشد تا بتوانیم سه امتیاز را به هوادارانمان عیدی بدهیم. برای بازی فردا محروم و مصدوم هم نداریم.

او تاکید کرد: تمام حریفان برای ما قابل احترام هستند. کادر فنی جدید در نفت مسجدسلیمان حاضر شدند که در دو بازی گذشته با دو تاکتیک مختلف ظاهر شدند.

مطهری درباره نقل و انتقالات پرسپولیس در زمستان گفت: سه بازیکن جدید گرفتیم که از باشگاه تشکر می‌کنیم.

او درباره جدایی محمد انصاری از پرسپولیس یادآور شد: سه روز پیش در بازی دوستانه منتخب سرخابی‌ها با تیم رسانه ورزش به خبرنگاران گفتم که من خودم از شنیدن این خبر خیلی تعجب کردم. او بازیکن ماست و قرارداد دارد. کادر فنی و باشگاه مخالف جدایی انصاری است. در جریان نبودیم تا دیروز که آمد و صحبت کرد. ما مشکلی نداریم اما اگر بندی در قرارداد او وجود دارد من در جریان آن نیستم.

مربی پرسپولیس درباره جدایی احتمالی احمد نورالهی گفت: برخی بازیکنان ما در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود. نورالهی زحمات خیلی زیادی برای تیم کشیده است. او سال‌های زحمت کشیده و بازیکن خیلی خوبی است. باشگاه هم برای تمدید قراردادش می‌کند اما وقتی در این زمان چنین صحبت‌هایی می‌شود من متوجه نمی‌شوم. احمد صادقانه و متعهدانه کارش را انجام می‌دهد و مشکلی ندارد.

او درباره زمان پایان محرومیت عیسی آل کثیر خاطرنشان کرد: سیزدهم فروردین ماه محرومیت عیسی تمام می‌شود. البته او در طول این مدت در تمرینات هم نداشتیم و او به صورت جزئی کارش را انجام می‌دهد. امیدوارم او هم به تیم اضافه شود. عیسی ناجوانمردانه محروم شد و امیدوارم بعد از برگشتن هم به خوبی تمرین کند.

مطهری در پایان درباره عدم میزبانی فوتبال ایران در سطح آسیا گفت: از لحاظ ساختاری در خیلی مسائل ضعیف هستیم. می‌دانیم که خیلی شرایط میزبانی را نداشتیم و با این وجود هم به فینال آسیا رسیدیم. خیلی جاها می شنوم مدیران سابق ما لابی نکردند اما من می گویم اتفاقاً خوب بلدند لابی کنند اما برای خودشان؛ تا در AFC پست داشته باشند اما برای فوتبال لابی نکردند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید