رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران گفت: وضعیت خرید شیرینی کمی بهتر شده است اما نسبت به سال های قبل از کرونا فروش کمتری داریم.

قیمت جدید شیرینی برای شب عید تعیین شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، بهرمند درخصوص افزایش قیمت شیرینی گفت: نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشتیم. معمولا سالی یک بار افزایش قیمت داریم. چند ماه پیش طبق مصوبه سازمان قیمت ها را اعلام کردیم و تا اطلاع ثانوی افزایش قیمت نخواهیم داشت.

وی درباره وضعیت خرید و فروش شیرینی سال گذشته ضمن بیان این که دولت هیچ کمکی به صنف ما نکرد و هیچ تسهیلات کرونایی نگرفتیم، گفت: پارسال عید نداشتیم. چند ماه کامل بسته بودیم و کرونا باعث شد که نتوانستیم مانند سال های قبل فروش داشته باشیم.

خبر خوب نوروزی به مردم

بهرمند در خصوص جشنواره فروش ویژه شب عید گفت: با تدبیر اتاق اصناف جشنواره ویژه شب عید برگزار می شود. داوطلبان این طرح به طور گسترده ثبت نام کردند و در کل کشو و در مناطق مختلف تهران مجوز گرفتند که با تخفیفات ویژه این جشنواره برگزار شود.

وی افزود: تخفیفات این جشنواره تا ۱۵ درصد اعمال شده است. مغازه ها و واحدهایی که در این طرح شرکت کردند با بنرهای خاص به طور گسترده در مناطق مختلف پراکنده هستند و مردم می توانند شیرنی شب عید خود را از این واحدها و مغازه ها خریداری کنند.

قیمت شیرینی شب عید

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران درخصوص قیمت شیرینی گفت: در واحدهای درجه یک قیمت هر کیلو شیرینی زبان، پاپیونی و گل محمدی ۵۰ هزارتومان و کیک یزدی ۳۸ هزارتومان و شیرینی تر کیلویی ۶۰ هزارتومان است.

وی با اشاره به اینکه تمام پروتکل های بهداشتی در تهیه شیرینی در واحدهای صنفی رعایت می شود، گفت: مردم نسبت به پارسال با استقبال بیشتری برای خرید مراجعه می کنند. اما در کل نسبت به سال های قبل از کرونا فروش کمتری داریم.

بهرمند در ادامه افزود: در حال حاضر وضعیت خرید شیرینی کمی بهتر شده است. تا چند ماه قبل رغبتی برای خرید شیرینی در بازار وجود نداشت. اما کم کم وضعیت بهتر شده است.

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، فروش شیرینی بی کیفیت و یا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند به سامانه ۱۲۴ وزارت صمت گزارش دهند و یا با شماره تلفن اتحادیه صنف قنادان(۶۶۹۴۴۴۱۱) تماس بگیرند. مردم بدانند که در اسرع وقت توسط اتحادیه پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید