دونالد ترامپ، رییس‌جمهور سابق آمریکا می‌گوید سیاست‌های مهاجرتی جو بایدن منجر به نابودی این کشور می‌شود.

انتقاد ترامپ از سیاست‌های مهاجرتی بایدن

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ترامپ در گفتگو با شبکه فاکس نیوز گفت: در زمان ریاست جمهوری من روابط کاری با مکزیک و ساخت دیوار مرزی به عنوان عوامل بازدارنده ورود مهاجران به کشور به حساب می آمدند.

ترامپ افزود: ما کارهای زیادی برای مقابله با ورود مهاجران به آمریکا انجام دادیم و با روی کار آمدن بایدن همه آنها از بین رفت.

ترامپ با انتقاد از سیاست مهاجرتی بایدن گفت: امروز آنها از همه کشورهای خارجی وارد می شوند و به کشور ما می آیند و این یک شرمساری است. اگر دولت در این زمینه کاری انجام ندهد، آنها کشور ما را نابود خواهند کرد.

دولت بایدن در مدت کمتر از شش ماه از پایان انتخابات در تلاش است تا برخلاف دولت ترامپ سیاست های مهاجرتی آمریکا را تغییر دهد و کودکان بی سرپرست از آمریکای مرکزی که به مرزهای جنوبی ایالات متحدهآمده اند را وارد کشور کند و به آنها اقامت دهد.

گزارش ها حاکی از آن است که دولت فدرال اکنون بیش از ۱۳ هزار جوان را در سلولهای گمرک و حفاظت از مرز (CBP) در بازداشت دارد.  

دموکرات ها همیشه ترامپ را به دلیل رفتارهای ضد مهاجرتی با کودکان مهاجر مورد انتقاد قرار داده زیرا بر اساس سیاست مهاجرتی ترامپ، برای جلوگیری از عبور غیرقانونی خانواده ها از مرز کودکان از والدین خود جدا می شدند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید