فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: مصوبه‌ای برای تخصیص سهمیه نوروزی بنزین به شرکت ملی پخش ابلاغ نشده است.

زمان واریز سهمیه بنزین فروردین ۱۴۰۰/ سهمیه بنزین نوروزی به کجا رسید؟

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فاطمه کاهی، با بیان اینکه ساعت ۲۴ روز ۳۰ اسفند ماه سال ۹۹ سهمیه بنزین خودروها و موتور سیکلت ها شارژ می‌شود، گفت: برای خودروهای سواری شخصی ۶۰ لیتر و برای موتور سیکلت های شخصی نیز ۲۵ لیتر بنزین ماهانه شارژ می‌شود. باقی سهمیه‌های بنزین نیز به صورت اعتباری یا عملکردی شارژ می‌شود.

وی افزود: شارژ سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی بر اساس عملکرد آنها که از سوی وزارتخانه‌های ذی ربط شأن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ می‌شود، تأمین می‌شود.

این مقام مسئول درباره سهمیه بنزین مرسوم نوروزی خودروهای شخصی نیز توضیح داد: از آنجایی که تخصیص این سهمیه بنزین به هر حال به عنوان یک مشوق برای سفرهای نوروزی به شمار می‌رفت و با توجه به اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم و ستاد ملی کرونا موکدا تردد بین شهری را منع می‌کند و حتی بسیاری از استان‌ها و شهرها امکان ورود به آن ممنوع شده است، مصوبه‌ای برای تخصیص این سهمیه نوروزی بنزین به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ نشده است.

کاه‌ی درباره آمادگی جایگاه‌ها و سوخت رسانی به آنها در ایام نوروز به ویژه نیمه شمالی کشور که بارش‌هایی را شاهد هستیم، اظهار کرد: جایگاه‌های سوخت کشور همگی در آمادگی کامل برای سوخت رسانی هستند و وضعیت ذخیره سوخت انبارهای سراسر کشور به ویژه در مناطق شمالی کشور، در شرایط مطلوبی هستند.

به گفته این مقام مسئول ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی علاوه بر پایش منظم شرایط سوخت رسانی و آب و هوا، آمادگی کامل دارد تا در صورت هرگونه تغییر، نیاز سوختی مردم را به سرعت تأمین کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید