فدراسیون فوتبال فوتبال عربستان در نظر دارد به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان، ساعت بازی‌های ۳ گروه لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهد.

زمان بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تغییر می‌کند؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، فدراسیون فوتبال فوتبال عربستان به دنبال تغییر ساعت بازی های ۳ گروه لیگ قهرمانان آسیا به دلیل ماه مبارک رمضان است.

ابراهیم القاسم دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد: روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت بازی های ۳ گروهی که عربستان در آن میزبان است را به ما ارسال کرد.

این مسئول در این زمینه اضافه کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا این جدول زمان بندی ساعت را پیشنهاد کرده و قابل تغییر است. پیشنهاد AFC ساعت بازی ها در عصر بود و با توجه به همزمان بودن بازی ها در ماه مبارک رمضان ما بلافاصله درخواست کردیم تا ساعت بازی ها به تعویق بیفتد و بازی ها در شب برگزار شود. احتمال تغییر بازی ها زیاد است و کنفدراسیون فوتبال آسیا همیشه در این موارد مخالفتی نمی کند.

استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا باید در جده بازی کند و فولاد هم در صورت صعود در گروه دوم باید در ریاض بازی کند. با این خبر احتمال تغییر ساعت بازی ها این دو نماینده کشورمان به دلیل ماه مبارک رمضان زیاد است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید