لحظه دلهره‌آور حمله کوسه به مرد ماهیگیر صحنه‌ای وحشتناک را در ساحل استرالیا رقم زد.

حمله کوسه به مرد ماهیگیر در کنار ساحل / فیلم

به گزارش سلام نو، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله کوسه به دو ماهیگیر محلی در یکی از جزایر استرالیا را به تصویر می‌کشد. «کِین» و «جاش هوتچینز» در سواحل جزایر کوکوس استرالیا مشغول ماهیگیری بودند که ناگهان با حمله یک کوسه مواجه شدند.

ویدئویی که توسط یکی از این دو ماهیگیر تهیه شده این صحنه دلهره آور را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که جاش کمی جلوتر از کین و مشغول ماهیگیری است ناگهان با حمله کوسه مواجه می‌شود. در این ویدئو این حیوان چند بار در اطراف این ماهیگیر حرکت کرده و به پاهای او حمله می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که جاش با پریدن به اطراف و با کمک قلاب خود تلاش می‌کند از حمله کوسه جان سالم به در ببرد.

صدای کین شنیده می‌شود که با دیدن این صحنه وحشتناک خطاب به جاش فریاد می‌زند: «بیرون بیا، از آنجا بیرون بیا.» بنا به گزارش رسانه‌های محلی استرالیا در این حادثه به هیچ یک از دو ماهیگیر آسیبی وارد نشد. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون نزدیک به ۸ هزار بیننده داشته است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «استرالیا؛ جایی که حیات وحش تلاش می‌کند تا شما را طعمه خود کند.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید