سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، شایعه جریمه نشدن خودروها در سه روز آخر سال را تکذیب کرد.

جریمه نشدن خودروها در سه روز آخر سال صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، در یک گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «رواق تماشا» در مورد بلاتکلیفی گردشگری در نوروز، مسافرت در سه روز قبل از سال جدید به بهانه جریمه نشدن را شایعه خواند و گفت: محدودیت‌های هوشمند بر اساس رنگ بندی شهرها، تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و طرح جدیدی برای این تعطیلات تدوین نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی استان‌های شمالی و خوزستان که از طرف وزارت بهداشت اعلام شده ممنوع است، در هفت شهر مشهد، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس و جزایر کیش و قشم به عنوان مقاصد گردشگری، پلیس راهور برابر مصوبه ستاد ملی کرونا از تردد و رفت و آمد به این شهرها ممانعت به عمل می‌آورند.

سردار حسینی محدودیت ترددهای درون شهری را فارغ از رنگ آن شهر، همان ساعت 9 شب تا 3 بامداد اعلام کرد و گفت: اقامت در شهرهای قرمز مشمول همان جریمه‌های شهرهای ممنوع می‌شود و هر روزی که پلیس خودروی غیر بومی را متوقف کند مستوجب جریمه است.

وی با اشاره به کار مضاعفی که مأموران پلیس راه در این ایام دارند، توصیه کرد: با همه سختی‌ها باید امسال نیز تحمل و از سفر پرهیز کنیم تا در تعطیلات آینده و تابستان حاضر همه بتوانند به راحتی به مسافرت بروند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با تأکید بر ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی، خاطر نشان کرد: شهرهای آبی و زرد که تبدیل به قرمز و نارنجی شوند، محدودیت برای آن‌ها نیز اعمال خواهد شد.

سردار حسینی مأموریت اصلی پلیس راهور را کنترل کردن سفر با توجه به محدودیت‌های ابلاغی و برقراری امنیت در طول سفر عنوان کرد و گفت: شماره تلفن 120 مرکز اطلاعات و مدیریت راه‌های کشور به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم در همه زمینه‌هاست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید