اصغر حاجیلو، پیشکسوت استقلال می‌گوید فرهاد مربی جوان و با انگیزه‌ای است به نظر من استقلال می‌تواند با مجیدی در لیگ و آسیا به موفقیت برسد.

مجیدی کارش را خوب بلد است و نمی‌گذارد بازیکنانش دچار غرور شوند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، اصغرحاجیلو پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم می تواند یک جام بدست بیاورد به شرطی که بتواند تمرکزش را از دست ندهد

استقلال برد خوبی را مقابل پیکان به دست آورد در این باره صحبت کنید؟

خدا را شکر که استقلال توانست به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کند البته من معتقدم آنها می‌توانستند حتی گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند و چند موقعیت را با بدشانسی از دست دادند اما در کل این پروزی برای آنها خیلی با ارزش خواهد بود.

عملکرد مجیدی را در این دو بازی چطور ارزیابی کردید؟

فرهاد مربی جوان و با انگیزه‌ای است به نظر من استقلال می‌تواند با مجیدی در لیگ و آسیا به موفقیت برسد. حرکت او را بعد از بازی در قبال دانشگر پسندیدم.

یعنی اعتقاد دارید اخراج دانشگر درست بود؟

باید قبول کنیم رعایت اصول اخلاقی واجب‌تر از هر چیز دیگری حتی برد است اگر هر بازیکنی بخواهد رفتارهای خارج از عرف از خودش نشان دهد دیگر نمی‌شود تیم‌داری کرد. باشگاه باید از رفتار مجیدی حمایت کند تا وی با آرامش بیشتری به کارش ادامه دهد.

در خصوص عملکرد دو دروازه‌بان استقلال چه نظری دارید؟

هم حسینی و هم مظاهری هر دو از دروازه‌بانان بزرگ فوتبال ایران هستند که در این فصل توانسته‌اند عملکرد خوبی داشته باشند حضور دو دروازه‌بان خوب در هر تیمی نعمت است امیدوارم که آنها همین روند را تا پایان فصل ادامه دهند.

استقلال باید در ادامه لیگ به مصاف ماشین‌سازی برود؟

فکر می‌کنم این یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال تا پایان فصل خواهد بود زیرا که ماشین‌سازی چیزی برای از دست دادن ندارد و مقابل استقلال انتحاری بازی خواهد کرد استقلال باید تا آخر فصل هر بازی‌اش را به چشم فینال نگاه کند. البته این را همه بگویم که مجیدی کارش را خوب بلد است و نمی‌گذارد بازیکنانش دچار غرور شوند.

استقلال هنوز نتوانسته در نقل و انتقالات از بازیکنان جدیدیش استفاده کند

امیدوارم هر چه زودتر پنجره آنها در نقل و انتقالات باز شود تا کادر فنی بتواند از داشته‌هایش به نحو احسن استفاده کند استقلال نیاز به یک هافبک تهاجمی دارد تا بتواند این منطقه از زمین را پوشش دهد. درست است که یک نیم فصل از رفتن کریمی می‌گذرد اما خلا او همچنان احساس می‌شود.

چقدر شانس صعود برای استقلال از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا قائل هستید؟

استقلال خودش در گروه مرگ قرار گرفته بود میزبانی‌اش هم گرفته شد دیگر کار خیلی سخت شد. فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر دست به کار شده و نسبت به این مساله اعتراض کند تا تیم‌های ایرانی بیشتر از این ضرر نکنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید